Japser
Legacy Member
hallo
ik organiseer binnenkort (27 januari) in het jeugdhuis van sint genesius rode
(www.animoro.be)
een jump themacafé, we hebben al 1 discobar geregeld voor de hele avond, maar het zou leuk zijn voor die mannen moest er afwisseling zijn, van muziek
(jump blijft jump maar een paar andere tracks )
en afwisseling van dj zodat die mannen niet de hele avond/nacht moeten draaien
jammer genoeg hebben we geen budget, maar wie komt draaien kan zich te goed doen aan chips en natuurlijk de overvloedige drankvoorraad
als er iemand zou geintresseerd zijn PM mij dan
dank bij voorbaat
ik organiseer binnenkort (27 januari) in het jeugdhuis van sint genesius rode
(www.animoro.be)
een jump themacafé, we hebben al 1 discobar geregeld voor de hele avond, maar het zou leuk zijn voor die mannen moest er afwisseling zijn, van muziek
(jump blijft jump maar een paar andere tracks )
en afwisseling van dj zodat die mannen niet de hele avond/nacht moeten draaien
jammer genoeg hebben we geen budget, maar wie komt draaien kan zich te goed doen aan chips en natuurlijk de overvloedige drankvoorraad
als er iemand zou geintresseerd zijn PM mij dan
dank bij voorbaat



