Archief - Gepaste muziek bij presentatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XeNiUs

Legacy Member
Hi all,

Ben al tijdje op zoek om een passend nummer te vinden om in mijn powerpoint presentatie te zetten als achtergrond muziek. Jullie enig idee?

Het onderwerp gaat over Blu Ray het nieuwe optische medium, tevens ben ik ook nog op zoek nr videomateriaal omtrend blu ray iemand dit al tegengekomen?

Met vriendelijke groetjes

Tom!

Legacy Member
Mijn persoonlijke smaak: geen muziek (of andere tierlantijntjes die de aandacht weghalen van de essentie).

deyoeri

Legacy Member
Ik zou er ook niet bepaald muziek op zetten moest ik van jou zijn. Als je echt muziek wilt, neem dan iets rustig.

XeNiUs

Legacy Member
ja, ik wou eigenlijk ook liever geen muziek, omwille dat we hier van een product spreken. We moesten een presentatie maken over een hobby, ict , enz ... waarbij we zelfstandig de mogelijkheden van powerpoint ondekten en een paar vereisten waren muziek eventueel erbij of een videoclip. maar deze laatste zijn precies moeilijk te vinden over Blu Ray


Greetz

Tom!

Legacy Member
Ok, dat verandert de zaak. Als de opdracht specifiek bedoeld is om de mogelijkheden van pp te ontdekken, haal dan maar alle flashy mogelijkheden die MS erin heeft gestopt uit de kast :D

(waarmee het dus absoluut niet noodzakelijk een goede presentatie wordt, integendeel zelfs)

NapalmBenny.

Legacy Member
Een goede raad, niet te flashy en te veel frul, of je hebt zo afgedaan.

Niet beter dan klassiek, met klein boordje rond elke slide om iets versiering te hebben.

Mr. M

Legacy Member
wa ik mij nog herinner van een les over powerpoint presentaties is da ge zeker ni van die afleidende dingen als muziek enzo moogt zetten, die dingen leiden alleen af + da ze ni verstaan wa ge zegt (ni echt handig he :p)

en idd zoals iedereen hier al eigelijk zegt: geen flashy stuff

(buiten als ge idd alles wat het powerpoint programma kan moet laten zien he :))

Bontus

Legacy Member
zowiezo iets instrumentaal.
zeer diepe house of iets jazzy, blues.
vlot pianostukje misschien

XeNiUs

Legacy Member
idd 7 x 7 is idd toegepast, en heb idd ook nie te veel animaties toegevoegd want dat maakt het idd niet goed heeft them ook gezegd. Hij wilt gewoon zien dat ge een wa met ppt overweg kunt :) Maar wel ben ik vreet dan op zoek naar een ja een filmke omtrend Blu Ray dat zou wel nice zijn natuurlijk

greetz

XeNiUs

Legacy Member
idd slayer be srry even te snel alles getyped maar tis idd BLU RAY :) in men presentatie stond het wel goe hoor :D

Leuke job

Legacy Member
Ik zou zeggen, geen achtergrond muziek.

Ge kunt misschien een beetje muziek laten spelen maar dan als voorbeeld of zo.

enZiiime

Legacy Member
is er geen filmke van blu ray?

Zo wnr ze late zien hoe het opgebouwd is?

zet da er int midde tusse, en daar stond op achtergrond ook muziek :)

Blanco

Legacy Member
Gebruik muziek van Air, dat is easy listening , meestal nogal minimalistische muziek. Ze hebben een paar bescheiden hitjes gehad met Sexy boy, Cherry Blossom Girl & Alpha Beta Gaga maar dat vind ik hun minste nummers eigenlijk :)

Wordt heel dikwijls gebruikt bij reportages op TV, zeker hun intro's (hiernet nog trouwens op Kanaal2)


Enkele nummerkes die geschikt zijn :

Uit 10.000 Hz legend

- Radian (instrumentaal)
- People in the city

Uit Moon safari

- Talisman (instrumentaal)
- New star in the sky
- Le voyage de penelope (zeer geschikt voor aftitelingen)
- La femme d'argent (instrumentaal)
- Ce matin la

Uit Talkie Walkie

- Alone in Kyoto (instrumentaal)
- Another day
- Mike mills (instrumentaal)

Ge hebt de soundtrack van Virgin suicides ook nog, maar dat is in het algemeen nogal donker...

Dakantochnie

Legacy Member
Iets genre Chariots of fire lijkt me wel fijn, alhoewel het dan wel erg...'bombastisch' wordt om het zo te zeggen. :p

XeNiUs

Legacy Member
wel passend idd xavez :) enig idee waar die filmpjes te vinden zijn ?

greetz

alvast bedankt iedreen

NapalmBenny.

Legacy Member
Pink Floyd - Another Brick In The Wall

" hey teacher, leave those kids alone" =D=D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan