Skizzy
Legacy Member
(Rare topictitel he?
)
Ik heb dus een klein probleemke. Ik heb een niet al te goed zicht en draag al heel lang nen bril. Daar is opzich nix mis mee, maar aangezien ik nogal van ruige muziek houd, en daar het nodige headbangen/pitten/moshen/... aan te pas komt geraak ik nogal in de problemen met die bril.
Tot nu toe hield ik die gewoon aan op kleine fuifkes, en ast dan een groot evenement is (waar ge zeker van zijt da pits heftig zijn
) deed ik die gewoon uit.
Maar ik zie nogal vrij onscherp dan (tot op 1.5m scherp en vanaf dan zwakt da heeel sterk af) dus vroeg ik mij af wat ik daar tegen kan doen?
Ik dacht aan lenzen, maar blijft dit wel goed zitten? Maat in men klas zit meestal 1 of 2 keer te prullen aan zijn lens, omdat die nie goed zit fzo
.
Dus graag jullie advies
.
Cheers
)Ik heb dus een klein probleemke. Ik heb een niet al te goed zicht en draag al heel lang nen bril. Daar is opzich nix mis mee, maar aangezien ik nogal van ruige muziek houd, en daar het nodige headbangen/pitten/moshen/... aan te pas komt geraak ik nogal in de problemen met die bril.
Tot nu toe hield ik die gewoon aan op kleine fuifkes, en ast dan een groot evenement is (waar ge zeker van zijt da pits heftig zijn
) deed ik die gewoon uit.Maar ik zie nogal vrij onscherp dan (tot op 1.5m scherp en vanaf dan zwakt da heeel sterk af) dus vroeg ik mij af wat ik daar tegen kan doen?
Ik dacht aan lenzen, maar blijft dit wel goed zitten? Maat in men klas zit meestal 1 of 2 keer te prullen aan zijn lens, omdat die nie goed zit fzo
.Dus graag jullie advies
.Cheers

)