Eagle`
Legacy Member
Iedereen die een beetje thuis is in de progressive/house/electro/techno angle van EDM scene kent deze man wel. Als er iemand bestempeld kan worden als een "DJ" is het Danny wel !
Volgens aankondigingen is het inmiddels al 7 jaar geleden sinds zijn laatste Fuse gig. Goed mogelijk, kan me alleszins niet herrineren dat Howells recent nog es in de buurt aan het werk was. Komende vrijdag is het dus zo ver.
Presale at FNAC: 8 Eur
Doors: 12 Eur
Laatste keer dat ik in hem Vanguard aan het werk zag is inmiddels weer al effe geleden, kijk hier echt naar uit, nog mensen die gaan ?
Volgens aankondigingen is het inmiddels al 7 jaar geleden sinds zijn laatste Fuse gig. Goed mogelijk, kan me alleszins niet herrineren dat Howells recent nog es in de buurt aan het werk was. Komende vrijdag is het dus zo ver.
Presale at FNAC: 8 Eur
Doors: 12 Eur
Laatste keer dat ik in hem Vanguard aan het werk zag is inmiddels weer al effe geleden, kijk hier echt naar uit, nog mensen die gaan ?
