Real
Legacy Member
Naar aanleiding van deze thread, vind ik het welletjes geweest.
Dat dat piepkonijn van een Furax slechte plaatjes maakt ok, maar blijkbaar heeft hij een jumpversie gemaakt van elk liedje dat gemaakt is sinds 1867.
Maatregelen zijn duidelijk nodig.
Als de poll naar mijn wens uitdraait, gaan we massaal de straat op, om Furax uit z'n huis te sleuren, en op het dorpsplein op te hangen aan de grootste lantaarnpaal. Daarna mag iedereen een eitje naar zijn lijk gooien.
Wat vinden jullie?
(Geen ambras maken in deze thread, 't is allemaal niet erg serieus bedoeld, hoewel Furax wel de grootste retard is die ooit op deze aardkloot rondgedwaald heeft.)
Dat dat piepkonijn van een Furax slechte plaatjes maakt ok, maar blijkbaar heeft hij een jumpversie gemaakt van elk liedje dat gemaakt is sinds 1867.
Maatregelen zijn duidelijk nodig.
Als de poll naar mijn wens uitdraait, gaan we massaal de straat op, om Furax uit z'n huis te sleuren, en op het dorpsplein op te hangen aan de grootste lantaarnpaal. Daarna mag iedereen een eitje naar zijn lijk gooien.
Wat vinden jullie?
(Geen ambras maken in deze thread, 't is allemaal niet erg serieus bedoeld, hoewel Furax wel de grootste retard is die ooit op deze aardkloot rondgedwaald heeft.)

)
big orgus is da zo van toetoetoetoedoedoe toetoetoedoedoe??
fok