Archief - Furax, opknopen of niet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat vinden jullie van Furax?


  • Totaal aantal stemmers
    62
  • Opiniepeiling gesloten.

Real

Legacy Member
Naar aanleiding van deze thread, vind ik het welletjes geweest.

Dat dat piepkonijn van een Furax slechte plaatjes maakt ok, maar blijkbaar heeft hij een jumpversie gemaakt van elk liedje dat gemaakt is sinds 1867.

Maatregelen zijn duidelijk nodig.

Als de poll naar mijn wens uitdraait, gaan we massaal de straat op, om Furax uit z'n huis te sleuren, en op het dorpsplein op te hangen aan de grootste lantaarnpaal. Daarna mag iedereen een eitje naar zijn lijk gooien.

Wat vinden jullie?


(Geen ambras maken in deze thread, 't is allemaal niet erg serieus bedoeld, hoewel Furax wel de grootste retard is die ooit op deze aardkloot rondgedwaald heeft.)

spray-bunny

Legacy Member
ik vond big orgus ooit een ruig lied, maar daar is het zowat bij gebleven...

nxon

Legacy Member
Lijkt mij maar een domme topic.

Als je wat die man maakt niet kan apprecieren, luister dan naar iets anders, maar dan hoef je toch je mening niet zo openlijk bekend te maken op een forum?

Flipkikker

Legacy Member
ShoveS zei:
doe gelle twee is ni zo ONVOLWASSEN :ironic: :ironic: :ironic:


:ironic:
:ironic:

ik bind mijn veters niet :unsure:

skateschoenen ftw!!!11
EN FURAX OOK !!!!11!!1!1

(ik heb plaatjes gekocht van die kerel éh :p)

Inv`

Legacy Member
Flipkikker zei:
ik bind mijn veters niet :unsure:

skateschoenen ftw!!!11
EN FURAX OOK !!!!11!!1!1

(ik heb plaatjes gekocht van die kerel éh :p)
ah toch tenminste nog enen techno liefhebber :scream: :scream: :applause:

dee9

Legacy Member
:confused:big orgus is da zo van toetoetoetoedoedoe toetoetoedoedoe??:confused:want da vind ik een kei goe:)

fr1sb33

Legacy Member
nxon zei:
Lijkt mij maar een domme topic.

Als je wat die man maakt niet kan apprecieren, luister dan naar iets anders, maar dan hoef je toch je mening niet zo openlijk bekend te maken op een forum?

1.
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

Als we ervan uitgaan dat Real onze deskundige moderator is, dan zijn wij -het publiek- er om van de discussie geen monoloog te maken.

2.
Uiteraard is niemand verplicht zich bezig te houden met dergelijke wantoestanden, maar aangezien Furax zo alomtegenwoordig is, kan je er gewoon niet omheen. :P
Om het simpel te houden: vele mensen en DJ's vinden het wansmakelijk dat een talentloze geldwolf zoals Furax goeie muziek verkracht, enorm veel lof krijgt en 'massa's' geld verdient door minimale inspanningen.

Sommige nummers zijn geen jump en er moeten dus ook geen jumpversies van komen ffs !!

svendamen

Legacy Member
Furax kan niet producen en niet draaien...

Als 't al zo erg is da ge op een boerefuif een voorgemixt cdke derin steekt en dan maar wa staat te doen alsof...

1337mr.hanky

Legacy Member
ge kunt dus echt van elk liedje een jump liedje maken, zelfs de 7de symphonie van beethoven

das gewoon ne domme beat deropzetten en da ist, doe hoeft nog nie eens te klinken, da moet gewoon super simpel zijn dat elke simpele ziel da begrijpt en zen lichaam daar op kan doen marginaal jumpen, wat trouwens IEDEREEN kan

daaruit concludeer ik: jump is voor de simpele zielen

nxon

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Om het simpel te houden: vele mensen en DJ's vinden het wansmakelijk dat een talentloze geldwolf zoals Furax goeie muziek verkracht, enorm veel lof krijgt en 'massa's' geld verdient door minimale inspanningen.

Als hij echt zo'n talentloos zou zijn, zoals jij beweert, dan had er hier waarschijnlijk geen topic over hem gestaan. Hij is misschien niet de meest geniale dj/producer, en ik ben ook geen fan van hem, maar hij doet wel wat de meesten hier niet kunnen.

Je hebt trouwens gelijk met je eerste punt, maar het enerveert me soms wel dat de hype van het moment het afbreken van jump/hardstyle is.

aXl_

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ge kunt dus echt van elk liedje een jump liedje maken, zelfs de 7de symphonie van beethoven

das gewoon ne domme beat deropzetten en da ist, doe hoeft nog nie eens te klinken, da moet gewoon super simpel zijn dat elke simpele ziel da begrijpt en zen lichaam daar op kan doen marginaal jumpen, wat trouwens IEDEREEN kan

daaruit concludeer ik: jump is voor de simpele zielen

voor iets dat iedereen kan, zie ik er veel zichzelf belachelijk maken. Van elke muzieksoort bestaat rommel en je probeert gewoon weer het gebruikelijke jump-gebash op gang te trekken =/

Ik heb nx tegen Furax persoonlijk maar ik ben absoluut geen fan van z'n producties na 'big orgus' en van z'n draaikunsten.

[BAT]krikke

Legacy Member
zucht, ik wordt al sinds het begin ziek van die gast maar nu gaat het er echt over.

ik ga bakstenen door die mens zen ruit gooien, gist in zen toiletten kappen, zen huisdieren verkrachten en een brandend kruis in zenne voortuin zetten.

kotsmisselijk zeg ik u !

en de pipos die da techno durven noemen (en dan niet ironisch bedoelt) hang ik aan da brandend kruis :evil:

dit kan er echt niet meer door
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan