Archief - Feest in het Park 14-15-16 augustus @ Oudenaarde

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bountty

Legacy Member
Programma:
Vrijdag 14.08
Daan, Arsenal, The Hickey Underworld, Pornorama, Roni Size & MC Dynamite, Philippe Zdar, DJ Mehdi, The Wombats, Dan le Sac vs Scroobius Pip, Lamb, Roots Manuva, Busy Signal.
Zaterdag 15.08
Motor, The Qemists, Bruno MC, Jenna G, Mr No.
Zondag 16.08
Heather Nova, Solomon Burke, Guitar Jack.

Meer namen en ticketinfo op 23/05.
Feest in het park
Feest in het Park Festival | MySpace.com

paarsbloed

Legacy Member
Ik zou willen gaan voor wat maten uit oudenaerde nog is te zien, maar de affiche spreekt me echt niet aan.

bountty

Legacy Member
De namen tot nu toe staan mij ook niet echt aan (buiten DJ Mehdi en Arsenal dan), maar ik ga zoiezo gewoon voor de sfeer al :).

En er zullen wel nog andere goeie namen bekend gemaakt woden :)

Boedie

Legacy Member
Klinkt niet bekend in de oren. Maarja zal dit jaar ook wel gaan vermoed ik.
De donkvijver is vlak bij mij thuis dusjah :)

bountty

Legacy Member
_Infected zei:
Klinkt niet bekend in de oren. Maarja zal dit jaar ook wel gaan vermoed ik.
De donkvijver is vlak bij mij thuis dusjah :)

Ah dan krijgt ge wrs gratis kaarten? Dan zou ik ook zeker gaan natuurlijk :).

Boedie

Legacy Member
Eh daar weet ik nix van. Vlak bij mijn deur, bedoelde ik niet zo ver , niet letterlijk 'vlak bij mijn deur" =D

JackM

Legacy Member
tzijn die van bevere die gratis tickets krijgen op naam als ek me nie vergis.
van mij mag er nog een goeie technonaam op fzo, zolang het maar geen electro is :p

zwaaf

Legacy Member
Smijt er nog wat goeie dnb bij en ik ben content :)
Ronni size is toch een klassieker?

bountty

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Echte techno op FihP is unlikely :)

Inderdaad, alhoewel, vorig jaar in die charlatan tent werd er af en toe toch een half uurke ofzo een beetje techno gedraaid, gene diepe minimal ofzo ma beetje bekendere technoplaten.

JackM

Legacy Member
KushReNaDa zei:
Echte techno op FihP is unlikely :)

derrick may, kevin sounderson, the dominators, .. tzijn er wel nieveel, maar twaren alleszins dikke feestjes!
Ik wil techno op fihp! Laat joris voorn fzo komen, da past nog ene beke.

Gentille

Legacy Member
Is vroeger dan de andere jaren. Anders was dit toch het laatste weekend van augustus?

bountty

Legacy Member
gentille zei:
Is vroeger dan de andere jaren. Anders was dit toch het laatste weekend van augustus?

Idd, ma Pukkelpop heeft zijn datum verzet naar da weekend, dus FihP moest zich maar aanpassen :) Tis wel jammer, anders was da weekend ideaal om iedereen nog es terug te zien voor da 'tschoolke weer begon.

Gentille

Legacy Member
Misschien eens een dagje gaan zien als ik niet moet werken, dan heb ik toch nog een festival gedaan dit jaar :p

gille

Legacy Member
Nieuwe namen :) geen zin om de oude er van tussen uit te halen dus bij deze:

LAMB
ARSENAL
DANKO JONES
HEATHER NOVA
THE WOMBATS
SOLOMON BURKE
WOVEN HAND
VIVE LA FETE
ROOTS MANUVA
GHINZU
RONI SIZE & MC DYNAMITE
DAAN
BUSY SIGNAL
THE WHIP
CJ RAMONE ft BRANT BJORKE & DANIEL REY
DR. LEKTROLUV
DJ MEHDI
THE SUBS
THE HICKEY UNDERWORLD
THE QEMISTS
AUTOKRATZ
ZDAR (CASSIUS)
THE BONY KING OF NOWHERE
MOTOR
DRIVE LIKE MARIA
DIGITAL MISTYKZ Ft MALA, COKI & SGT POKES
RITON
FEADZ
DJEDJOTRONIC
DAN LE SAC vs. SCROOBIUS PIP
PORNORAMA
PARTYHARDERS SQUAD
BARBIE BANGKOK
CURVY CUTIES FANCLUB
TROUBLEMAN aka TLP
MAXIM LANY

bountty

Legacy Member
ARSENAL
VIVE LA FETE
ROOTS MANUVA
RONI SIZE & MC DYNAMITE
DJ MEHDI
THE SUBS
THE HICKEY UNDERWORLD
AUTOKRATZ
ZDAR (CASSIUS)
FEADZ geniale kerel :)
DJEDJOTRONIC
TROUBLEMAN aka TLP
MAXIM LANY

Jaaa da wordt wel vet voor mij :)

gille

Legacy Member
Voor mij totnutoe:
THE WOMBATS, THE WHIP, DJ MEHDI, AUTOKRATZ, ZDAR, FEADZ, RITON, DJEDJOTRONIC, DAN LE SAC vs. SCROOBIUS PIP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan