alumix
Legacy Member
Beste Dj's / Fans / Freaks / Mensen,
We hebben een community gestart rond het radiostation fearfm.
Dit forum is bedoeld om over muziek ( jump, french-tek, retro, hardstyle, enz..) te discusieren maar ook over dj's / procuders.
Kortom alles over wat er met en rond fearfm gebeurd.
Wij geven ook de kans aan jonge talenten om hun tracks op de radio te laten verschijnen. Ook mixes zijn altijd welkom!
www.fearcommunity.be
fearcommunity
MVG,
We hebben een community gestart rond het radiostation fearfm.
Dit forum is bedoeld om over muziek ( jump, french-tek, retro, hardstyle, enz..) te discusieren maar ook over dj's / procuders.
Kortom alles over wat er met en rond fearfm gebeurd.
Wij geven ook de kans aan jonge talenten om hun tracks op de radio te laten verschijnen. Ook mixes zijn altijd welkom!
www.fearcommunity.be
fearcommunity
MVG,
