Fearfm.be
Legacy Member
Beste Jumpers / Dj's / Luisteraars / Fan's / en degene die ik vergeten ben.
Wij zijn bezig met het organiseren van een nieuw event genaamd:
“Start with a Jump”
Dit is een event die beginnende dj's de kans geven om gehoord te worden.
Voor dit event zoeken wij nog een aantal beginnende dj’s die willen mee werken aan dit event.
Wanneer gaat dit event plaatsvinden? Zondag 07-06-2006 (tijdstip is afhankelijk van de interesse)
Wat zijn de voorwaarden om aan dit event mee te kunnen doen:
- Je moet een startende dj zijn (maximaal 2 jaar ervaring)
- Jumpstyle ONLY
- Je moet je mix opnemen en uploaden of Live afspelen dmv. Shoutcast streaming.
- Inschrijvingen alleen via www.fearfm.be
- Maximale uitzendtijd 1 uur
- Eventuele wijzigingen op de regels voorbehouden.
- Fear FM bepaald of je in aanmerking komt tot het deelnemen aan dit event.
Kortom meer info en inschrijven kan op www.fearfm.be!
Greetz Fear FM
Wij zijn bezig met het organiseren van een nieuw event genaamd:
“Start with a Jump”
Dit is een event die beginnende dj's de kans geven om gehoord te worden.
Voor dit event zoeken wij nog een aantal beginnende dj’s die willen mee werken aan dit event.
Wanneer gaat dit event plaatsvinden? Zondag 07-06-2006 (tijdstip is afhankelijk van de interesse)
Wat zijn de voorwaarden om aan dit event mee te kunnen doen:
- Je moet een startende dj zijn (maximaal 2 jaar ervaring)
- Jumpstyle ONLY
- Je moet je mix opnemen en uploaden of Live afspelen dmv. Shoutcast streaming.
- Inschrijvingen alleen via www.fearfm.be
- Maximale uitzendtijd 1 uur
- Eventuele wijzigingen op de regels voorbehouden.
- Fear FM bepaald of je in aanmerking komt tot het deelnemen aan dit event.
Kortom meer info en inschrijven kan op www.fearfm.be!
Greetz Fear FM





