Archief - [EVENT] Adrenaline 2009 ( 30.08.09 )

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Syco-

Legacy Member
107690.jpg


Wanneer gaat deze door: 30 Aug 2009.
Hou je van: THRILLS, KICK AND MUSIC dan is deze event zeker iets voor je.
Vorig jaar een grote succes daarom doen ze het over deze jaar

De line up:

D-Block & S-TE-FAN
Coone
Psyco Punkz
Playboyz
Stephane
Brennan Heart
Frontliner
Chicago zone
Josh & Wesz
Francesco Zeta
QHC
Binum
Jones
Dark-e
Vicious D & Larsson
Sjoekoe
Dany DPM
E-Max
Def Toys
Guarana
MC Chucky
MC Apster

----------------

Tickes voorverkoop is aangeraden want de deuren sluiten op 15.000 man.
Teleticketservice

Kost 32Euro !

Park gaat open om 10uur.
Waar gaat het allemaal door:
1 bij de paardeshow
1 bij de fly away
1 bij de speedy bob en El-Rio

-----------------------

Ik zal zeggen allemaal komen van het forum.
Dit event is iets zeer moois om de vakantie af te sluiten

-------------------------

Youtube

Schummi88

Legacy Member
Daar blijven we van weg waarschijnlijk, de laatste zondag van de grote vakantie staat gelijk aan veel te veel volk! Op 12 september is het Q-Base dus zal ik daar men geld wel aan geven :p.

gStar

Legacy Member
Aanwezig :woohoo:

't is op mijne verjaardag :D

Weekendje doorbrengen bij mijn ma in de kempen en dan de zondag op my Bday naar bobbejaanland. :D :p

Vochtig

Legacy Member
Misschien , ga zien... Want zoals Schummi zegt, wrs veel volk

Dark Vampire

Legacy Member
De timetable voor morgen:


Timetable

Stage 1 : Harder Styles (Indoor)
11.00 - 11.45 : Vicious D & Larsson
11.45 - 12.30 : Josh & Wesz
12.30 - 13.15 : Frontliner
13.15 - 14.00 : Francesco Zeta
14.00 - 14.45 : Mystery
14.45 - 15.30 : Stephanie
15.30 - 16.15 : Psyko Punkz
16.15 - 17.00 : D-Block & S-te-Fan

Stage 2 : Tekstyles (Outdoor)
11.00 - 11.45 : Def Toys
11.45 - 12.30 : Dany BPM vs Point Blanc
12.30 - 13.15 : Jones vs Sjoekoe
13.15 - 14.00 : Dark-e
14.00 - 14.45 : Binum vs E-Max
14.45 - 15.30 : Q-IC
15.30 - 16.15 : Chicago Zone
16.15 - 17.00 : Playboyz vs Guarana
17.00 - 18.00 : Coone

Zoals jullie zien een uurtje minder bij hardstyle. Geen brennan heart meer voor morgen. :(

kristofke_1

Legacy Member
Voila; de 2de editie hebben we ondertussen weer achter de rug. We hebben voornamelijk in de Hardstyle gestaan omdat die artiesten ons meer aanspraken.
En we hebben ons alweer goed geamuseerd. Ze hebben geleerd van de fouten van vorig jaar; je kon nu veel makkelijker aan drinken geraken en door het bonnensysteem zitten ze niet meer met wisselgeld te sukkelen.

Normaal moest de Hardstyle om 17.00 u stoppen met D-Block en S-te-Fan maar iedereen amuseerde zich zo goed dat ze besloten hadden om een half uur langer te spelen :D

Voor mij was het een geslaagde editie; het weer viel mee, bijna alle tekortkomingen van vorig jaar hebben ze weggewerkt en er was veel sfeer. En ik heb geen enkel gevecht gezien! :p

Dark Vampire

Legacy Member
Ben ook terug. Het was wel best nice, enkel schandalig dat je geen eten of drinken mocht mee binnen nemen. Ook was de verlichting nogal matig. :-/

kristofke_1

Legacy Member
mja, op het outdoor podium konden ze zowiezo weinig verlichting hangen, overdag zie je daar niets van. Maar het hardstyle podium kon inderdaad wel een laser ofzo gebruiken. Het is echt alleen het hoogstnodige dat ze hangen. Is dan ook 1 van de minpunten die er nog zijn.

Dark Vampire

Legacy Member
kristofke_1 zei:
mja, op het outdoor podium konden ze zowiezo weinig verlichting hangen, overdag zie je daar niets van. Maar het hardstyle podium kon inderdaad wel een laser ofzo gebruiken. Het is echt alleen het hoogstnodige dat ze hangen. Is dan ook 1 van de minpunten die er nog zijn.

Idd, op outdoor hadden we er niks aan gehad maar ik doelde dus inderdaad op de hardstyle stage binnen. Hopelijk volgend jaar wat betere verlichting.

AssasinGhost

Legacy Member
Pure schande van al dat eten, de gewone bezoekers mogen wel eten meenemen en wij niet!
10 boterhammen, 2 appels met brooddoos enal in de vuilbak! 2liter aan drinken ook!
Het feesje zelf was zalig ^^ D-Block was het beste :D Paar atracties gedaan ook, echt een goed feesje ;) Bij de Tek was er een box ontploft :/

Hier een aftermovie van ons in HD ^^

Bad Religion

Legacy Member
da filmpje :') ... der staat er 1ne te shufflen, nen anderen tecktonick en daarachter staat er nog nen doed hilarisch te springen =D

breez

Legacy Member
lékkere shuffle nzuuu :ironic:

achja, zolang er maar sfeer is zeker...

Schummi88

Legacy Member
Hij heeft niet door dat Bad Religion er wat mee aan het lachen is precies :p. Ik heb dit laten passeren, Q-Base all the way ja :love:!

AssasinGhost

Legacy Member
Schummi88 zei:
Hij heeft niet door dat Bad Religion er wat mee aan het lachen is precies :p. Ik heb dit laten passeren, Q-Base all the way ja :love:!
Had ik wel door ;)
Enjaa iedereen stond daar maar te staan, nog ni 1/3 van de mensen daar bewoog xD

Schummi88

Legacy Member
AssasinGhost zei:
Had ik wel door ;)
Enjaa iedereen stond daar maar te staan, nog ni 1/3 van de mensen daar bewoog xD

Dat is meestal op zo'n feesten. Ga naar de iets duurdere events of naar Nederland/Duitsland en daar gaan ze letterlijk los. Ik heb nog liever een feest met 20 man die allemaal los gaan ipv 20 000 man die stilstaan :D.

AssasinGhost

Legacy Member
Schummi88 zei:
Dat is meestal op zo'n feesten. Ga naar de iets duurdere events of naar Nederland/Duitsland en daar gaan ze letterlijk los. Ik heb nog liever een feest met 20 man die allemaal los gaan ipv 20 000 man die stilstaan :D.
Summerfest, Bassleader, The Continent, Reverze ...
Daar ging iedereen wel los hoor!

DevStyle

Legacy Member
Ja 's avonds wel, maar overdag staat iedereen stil :)
En aangezien Adrenaline om 18u al gedaan was, kan ik mij al inbeelden hoe de sfeer daar was :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan