Archief - eminem - white hip hop wonder?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.....


  • Totaal aantal stemmers
    128
  • Opiniepeiling gesloten.

ph8

Legacy Member
hier, de omstreden blanke rapper (or should i call him hiphopstar? ) slim shady, was gisteren op jim tv, met een show...

dit deed me nadenken: wat vinden jullie van hem?
ik vind hem persoonlijk wel goed, tis geen zo'n wannabe denk ik, als je zo naar zijn eerste cd en zijn biografie film kijkt, vind ik hem echt wel cool. en niet zo wannabe- cool, maar echt cool :)

zijn teksten in z'n cd's vind ik ook nogal varierend...
in zijn eerste ging het vooral om zijn afkomst, z'n leven met z'n g/f kim en baby etc.
in z'n tweede over z'n woede, succes, en ook terug jeugd...
en in zijn derde ging het precies over vanalles, maar ook politieke uitspraken schuwde hij niet.
in zijn 4de ging hij zelfs nog verder met z'n anti bush liedje, en ook anti michael jackson etc. :p

nu wat vinden jullie van hem, en welke vinden jullie z'n beste cd!

spectrious

Legacy Member
kheb de M&M lp gekocht, en vond dat toen een toffe plaat, maar kwas toen ook nog jong. Nu heb ik wel betere genres gevonden :).

Nu vind ik het ne poser.

1337mr.hanky

Legacy Member
mnm is gewoon de slechtste hiphop die der is, der is aanhoorbare hiphop, hoewel ik die stijl ongelooflijk haat. Maar mnm, ik weet zelfs nieteens of dat nog wel hiphop is.
Vooral die zen laatste liedjes, djeesez man, da trekt nu es echt op niks, da kan elke rapper man, daar zit geen lyrics, geen ritme in en dan slaagt die kerel der nog in langs het ritme te zingen. Echt waar ze hadde beter die doodgeschoten ipv shakur

FitZ

Legacy Member
vind hem best te pruimen, heb in den tijd de mm lp zelfs gekocht :)

de liekes da em nu heeft ken ik ni, luister geen radio ofzo, dus kweet ni hoe goed/slecht deze zijn...

Suphafly

Legacy Member
'k vind hem wel goe hij kan wel deftig rappen enzo
ma nu tegenwoordig zijne muziek is om van te blijten jong
'k denk ni dat hij zo slim is
zijn vrouw en kinden haten het dat hij rapt
wa doet dienen dommen hij maakt er een liedje over
maar 'k vind hem wel ok

|v|essiaH

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
mnm is gewoon de slechtste hiphop die der is, der is aanhoorbare hiphop, hoewel ik die stijl ongelooflijk haat. Maar mnm, ik weet zelfs nieteens of dat nog wel hiphop is.
Vooral die zen laatste liedjes, djeesez man, da trekt nu es echt op niks, da kan elke rapper man, daar zit geen lyrics, geen ritme in en dan slaagt die kerel der nog in langs het ritme te zingen. Echt waar ze hadde beter die doodgeschoten ipv shakur

een kenner duidelijk :unsure:

imo heeft hij een tijdje terug met nummers zoals "superman" een hoogtepunt gehad. de laatste tijd vintem ik ietske minder.

ph8

Legacy Member
supahfly, hij is terug bij z'n vrouwlief hé ondertussen :p

en ok, meningen verschillen maar @ die kerel die zegt dat ie geen lyrics heeft, hallo zenne, ik ken liedjes van "real hiphoppers shakur & biggie" waar minder tekst in zit dan de doorsnee liedjes van eminem.
maar akkoord, opz ijn laatste album zijn sommige liedjes echt van een droevig lyrics niveau, dan denk ik bv aan rainman (over michael jackson)?

i had two five-cent stickers on my refrigerator, next to darth vader
omg :)

|v|essiaH

Legacy Member
Suphafly zei:
'k vind hem wel goe hij kan wel deftig rappen enzo
ma nu tegenwoordig zijne muziek is om van te blijten jong
'k denk ni dat hij zo slim is
zijn vrouw en kinden haten het dat hij rapt
wa doet dienen dommen hij maakt er een liedje over
maar 'k vind hem wel ok

beter dat dan zingen over de zoveelste hete griet die ge zijt tegekomen op een marginaal feest

tgc_9012

Legacy Member
The Eminem Show heb indertijd kapotgeluisterd, maar zijn muziek kan me nu jammer genoeg niet meer bekoren.

ph8

Legacy Member
Osi` zei:
Oude CD's waren nog grappig. En aanhoorbaar, maar z'n nieuwste CD's zijn gewoon echt zo slecht, te "wannabe" geworden, Eminem was vroeger Uniek in zijn muziek stijl, nu helaas niet meer.


euhm?? nieuwste cd's??????
had je nu nog , nieuwste cd , gezegd, ok, maar als je zegt cd's, dan bedoel je wellicht ook zijn voorlaatste, the eminem show, en die was één van zijn best verkochte, en ook naar veel eminem fans mening, ook wel de b este cd.
dus ik dnek dat je de bal mis slaat....

ofwel b en je ook zo iemand die automatisch de "originele, eerste" dingen beter vind dan de nieuwere zaken, terwijl je niet weet waarover je praat :)

Real

Legacy Member
ph8 zei:
euhm?? nieuwste cd's??????
had je nu nog , nieuwste cd , gezegd, ok, maar als je zegt cd's, dan bedoel je wellicht ook zijn voorlaatste, the eminem show, en die was één van zijn best verkochte, en ook naar veel eminem fans mening, ook wel de b este cd.
dus ik dnek dat je de bal mis slaat....
Dat kippensoep liedje verkocht ook erg goed, K3 gaat ook nog vlot over de rekken, hell, zelfs fokking Spring haalt hier platina.

Dat zegt niks over de kwaliteit van de muziek he. ;)

Persoonlijk vind ik The Marshall Mathers LP helemaal niet slecht, daarna sprak het mij allemaal een beetje minder aan. Met uitzondering van Stan, maar das 50% Dido ook. ;)

Xavez

Legacy Member
Real zei:
Dat kippensoep liedje verkocht ook erg goed, K3 gaat ook nog vlot over de rekken, hell, zelfs fokking Spring haalt hier platina.

Dat zegt niks over de kwaliteit van de muziek he. ;)

Dikke fatte ²!
Eindelijk eens iemand die iets zinnigs zegt in een muziekdiscussie =)

OT: vond the eminem show best wel te pruimen, ookal ben ik totaal geen rap-fan

deyoeri

Legacy Member
Vond hem vroeger beter dan nu. Vroeger: grappig, ik denk dan bv gewoon aan "slim shady". Maar als je het nu vergelijkt is het soms net té serieus.

tMz`

Legacy Member
heeft maar een paar goeie liedjes over al zijn albums verspreid
sinds hij ook is begonne me produce is hij onaanhoorbaar geworde

veel te zegge heeft hij nu ook ni, als ge liekes maakt over kotse enzo, nja

PsYchO.p2

Legacy Member
Real zei:
Dat kippensoep liedje verkocht ook erg goed
real man :')

Bwa, vind em nog altijd doenbaar, krijg het alleen wa van die liedjes over z'n dochter enzo :) Mag wat meer afwisselen voor mij :)

kakature

Legacy Member
The Slim Shady LP, The Marshall Mathers LP & The Eminem Show waren zéér goed imo
Encore vond ik héél wat minder en het ging wat de commerciële tour op.
Die laatste single (When I'm Gone als ik mij niet vergis) is gewoon een schande. Het is een regelrechte belediging voor z'n oude nummers :p
Komaan, op wat trekt da nu nog :s
Zéér jammer, maar hij heeft zich laten vangen en laten meesleuren door 50 Cent en co..

ph8

Legacy Member
kakature zei:
Zéér jammer, maar hij heeft zich laten vangen en laten meesleuren door 50 Cent en co..

en voornamelijk dan d12, waar hij veel liedjes heeft mee samen gemaakt.
meest hilarische, "shit on you" :applause:
maar ik vind zijn laatste liedje, when i'm gone, niet echt zo schandaleus hoor,
als je ziet, dat ie ook vroeger van die soortgelijke liedjes had, zoals
"my dad's gone crazy" en "hailey's song", dusja...

T-bag

Legacy Member
ik vind hem goe
Zelf vind ik ook da ge hem eigenlijk ni kunt vergelijken met 50cent en co.
De meeste van eminem zijn lyrics gaan imo toch over heel wa anders dan geld, auto's, bitches, etc...
als ik bv kijk naar liedjes zoals sing for the moment, when i'm gone, lose yourself,!the way i am! ..ik zou er nog veel kunnen opnoemen maar dit is imo toch een ander niveau dan 50cent:)

spectrious

Legacy Member
Nee in zijn jonge wilde periode was em grappig en goed,
nu em volwassen is is em schijt waard. Het past niet bij zijn imago dat hij had.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan