Ale, snel dan, want ik ben hier bezig aan een "kleine" cursus Psychofarmaca...
Over het algemeen kan ik hetzelfde zeggen als over je andere songs: veel goeie ideetjes, je hebt zeker en vast talent, maar de uitwerking is nog niet goed genoeg...
Je wilt nog steeds te veel in je track steken denk ik. Details moeten details blijven, en moeten daardoor volgens mij meer op de achtergrond te horen zijn. Je percussie is niet goed, maar dat wist je wel al. Te weinig punch en wat te standaard.
mss beetje overmatig gebruik van het hoofdmelodietje over de gehele track
Hoeft niet noodzakelijk een negatief punt te zijn. Ik ken genoeg professionele tracks die 1 melodie het hele nummer door spelen, en trouwens, je hebt hier wel genoeg breaks ingelast imho, zodat het nooit echt saai hoeft te worden.
Beste stukje begint rond 2'03": dat stilvallen en dan een beetje dreigende atmosfeer opbouwen met die baslijn is goed.
Nog 1 ding: hoe lang heb je hier aan gewerkt?