Foirzie
Legacy Member
hallo,
ik ben van plan om binnekort te beginnen spelen op een elektrische gitaar
ik ga hiervoor lessen volgen, en ik ga het met akkoorden leren
ik ga vooral punk/rock, offspring, red hot chilli pepers, nirvana... spelen
kunnen jullie mij wat tips geven, wat voor een gitaar ik best koop op te beginnen, prijs klasse ? versterker.... (eventuele goede startespakketen)
ik heb naar een kennis van me gebeld dat al een tijd lang gitaar speelt en hij raadt mij een stagg gitaar AF, dus nu vraag ik me af waar ik eventueel goede starterspakketen kan kopen ?
van yamaha, ofzo ik weet niet wat een goede gitaar is en wat een slechte is, ik weet alleen dat fender uitstekend is en dat stagg rommel is (word mij gezegd door vele mensen)
ik heb dit starterspakket gevonden en ik vroeg me af of dat wel goede kwalitatieve gitaren zijn, want die kennis heeft gezegd dat stagg slechte geluidskwaliteit heeft en dat dit niet zo is bij yamaha maar is dit bij een Washburn zo ?
http://www.keymusic.be/details.asp?prodid=78168&taal=
zijn die washburns vergelijkbaar met yamaha
andere goede deals zijn hier ook welkom
alvast nen dikke merci
ik ben van plan om binnekort te beginnen spelen op een elektrische gitaar
ik ga hiervoor lessen volgen, en ik ga het met akkoorden leren
ik ga vooral punk/rock, offspring, red hot chilli pepers, nirvana... spelen
kunnen jullie mij wat tips geven, wat voor een gitaar ik best koop op te beginnen, prijs klasse ? versterker.... (eventuele goede startespakketen)
ik heb naar een kennis van me gebeld dat al een tijd lang gitaar speelt en hij raadt mij een stagg gitaar AF, dus nu vraag ik me af waar ik eventueel goede starterspakketen kan kopen ?
van yamaha, ofzo ik weet niet wat een goede gitaar is en wat een slechte is, ik weet alleen dat fender uitstekend is en dat stagg rommel is (word mij gezegd door vele mensen)
ik heb dit starterspakket gevonden en ik vroeg me af of dat wel goede kwalitatieve gitaren zijn, want die kennis heeft gezegd dat stagg slechte geluidskwaliteit heeft en dat dit niet zo is bij yamaha maar is dit bij een Washburn zo ?
http://www.keymusic.be/details.asp?prodid=78168&taal=
zijn die washburns vergelijkbaar met yamaha
andere goede deals zijn hier ook welkom

alvast nen dikke merci

anders moet je maar eens zoeken op google naar epiphone