Ik ben niet zo thuis in het electronicagenre, maar zal toch mijn best doen:
Het melodietje is op zich wel leuk, maar na een tijdje begint het toch iets of wat te vervelen, ook al varieer je met de synths. Misschien toch nog een 2e melodie erbij, of toch op z'n minst een andere baslijn of zo?
De percussie is een beetje te kaal naar mijn goesting, hoewel het wel serieus betert naarmate het nummer vordert.