zemanwithzeplan
Legacy Member
Weer eens een nieuwe track af, deze keer geprobeerd er toch wat meer melodie in te krijgen.. ipv gewoon knallen
ma soit, tis nog altijd wel hard 
Ik ben er nog niet helemaal uit of hij nu af is of niet, jullie mening zal mij al een hoop verder helpen.
De track heet Shockerman en je vindt hem HIER.
Alvast bedankt
Cheers!
ma soit, tis nog altijd wel hard 
Ik ben er nog niet helemaal uit of hij nu af is of niet, jullie mening zal mij al een hoop verder helpen.
De track heet Shockerman en je vindt hem HIER.
Alvast bedankt

Cheers!

