Archief - [ELECTRO] Shaved Monkeys - Feel That

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NavaRR

Legacy Member
Hey gasten!

Nieuw nummer op onze myspace.. feel that!

Je zal een 2min durende demo versie horen, hope ya dig it!

En geef gerust feedback enzo, altijd welkom :)

Shaved Monkeys - Myspace

Love,
x

zemanwithzeplan

Legacy Member
chille synth wel guys.. doet me een beetje waters of nazareth-achtig aan :p die vocal naar het einde toe is ook leuk .. probeer nu na die 2 minuten om em echt te laten losbarsten ! Dan wordt het echt nog wel nice :D

Koentjes

Legacy Member
Klinkt echt wel nice! :D Nice bass, maar ik vind uw kick veel te raw klinken. Zou wat voller ofzo moeten. Maar hetgeen dat ge nu hebt klinkt al wel vetjes! Nice Job! Lot's of talent these days on the forum :p

zemanwithzeplan

Legacy Member
Koentjes zei:
Klinkt echt wel nice! :D .... Lot's of talent these days on the forum :p

ja das een feit :D misschien een dikke party geven met de producers hier :D

NavaRR

Legacy Member
Blij te horen dat hij toch enigszins in de smaak valt :) Zal nog heel wat aan gesleuteld worden, maar nu kon je alvast beetje horen welke richting hij uit gaat.

@zemanwithzeplan: Inderdaad heel wat talent in vlaanderen laatste tijd, alsof er een nieuwe generatie aan het opstaan is :)
@Koentjes: De kick word aangepast, is ook waar wij nog niet helemaal tevreden over waren. Iets voller is hoe je het goed kunt omschrijven :P

Koentjes

Legacy Member
zemanwithzeplan zei:
ja das een feit :D misschien een dikke party geven met de producers hier :D

Superstrak plan, maar ik ben wel geen DJ dus :D Ik kijk wel toe vanachter de DJ's dan ;)

zemanwithzeplan

Legacy Member
Koentjes zei:
Superstrak plan, maar ik ben wel geen DJ dus :D Ik kijk wel toe vanachter de DJ's dan ;)

ja das misschien ni slecht want tzou wel eens druk kunnen worden in de dj booth als ook iedereen dj was... al stel ik voor da ge er voor gaat staan en gwn meefeest :D

NavaRR

Legacy Member
Klinkt idd leuk :) Maar kdenk wel dat het moeilijk is om dat te organiseren enzo

zemanwithzeplan

Legacy Member
valt te zien e :p als iemand een zaaltje weet dat we semi goedkoop kunnen krijgen :D

KingKain

Legacy Member
Ik ben het eens met hetgeen hierboven mij al gezegd is qua commentaar, hier zit veel potentieel in! :music:

Canniball

Legacy Member
- lekkere rauwe synth, doet me aan de MSTRKRFT synth denken
- ik zou nog aan subtiele droge 'slide' bassynth eronder steken,
die iets andere noten speelt (gwn een idee'ke)
- mooie vocal! mss iets meer werken met delay en reverb, om het iets meer open te trekken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan