Archief - [electro rock] In Silence

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

..LeRenard!

Legacy Member
Hij staat hier te downloaden of te beluisteren:
http://www.electrobel.be/muzik/9228/In_Silence__Nasty_Guitar_Edit_

Genre: Electro Rock (tjah?)
Afspeeltijd: 3'48
Audio formaat: 224 kbps

Afhaalstek: Electrobel.be (free direct download of luisteren)

Programmatuur: FL, Vanguard, Prophet V, Emélie (stem :)), e.a. plugins
Apparaten: Hmm, hiere echt niks deze keer.. No hardware :)
Tenzij natuurlijk een gitaar, ibanezke, welke weet'k ni, da moe'k dan maar eens aan de gitarist vrage :p

spectrious

Legacy Member
nice

mijn genre wel. Hoewel ik wat meer gitaarwerk graag erbij had gehoord.

Strawberry

Legacy Member
psy'avia :)
avon girls vonnek ook super
de rest ook

wanneer spelen julie eens in gent?

..LeRenard!

Legacy Member
Hmm.. Gent,
wel als we daar een geschikte locatie vinden met een goeie geluidsinstallatie doen we dat zeker..
Maar Gent heeft zich nog nooit voorgedaan, :).. Dusja, we zullen erop letten,
want 'k wil daar zelf ook al LANG spelen eens :)

Bedankt alvast
Y

Yenneman

Legacy Member
Met al dat gezever hier in't subforum zou men over het hoofd zien dat er ook nog fantastisch goeie muziek wordt geproducet :) . Wat een nummer...

Hupla, naar boven met deze thread! Go go go!!

Trouwens, heb ik al gezegd dat je mijn complimenten aan de zangeres moet doen? :niceone:

beton

Legacy Member
nice yves, .. der zijn weinig schijven op 't forum hier die'k goe vind, maar deze is ne blijver .. ik kan verder geen technische commentaar geven .. maar ge zijt goe bezig :p

Bontus

Legacy Member
Echt een mooie productie. Stem klonk in het begin iets te bewerkt maar na 30seconden was ik dat toch al gewoon.
Zou volgens mij goed live gaan, zeker als de zangeres goed presenteert ;)

DenoN^

Legacy Member
lekker nummer, leuke sfeer die er in hangt, knap werk jong :)

KingOfWoods

Legacy Member
Aaah monsieur Lerenard :) ik wist niet dat gij hier ook kwam (ikken u van breedband).

Wat een nummer seg: niet mijn stijl, maar wat een afwerking.
Dit is hoe het zou moeten klinken denk ik en klaar voor op cd tje te zetten en in de winkel te leggen imo. :niceone:

BongZrGooD

Legacy Member
Nice!!!!:niceone:
Ietsje meer gitaar, en die synth lead een ietsje minder misschien.
Voor de rest, zalig nummer... Dit is iets wat mij op de dansvloer zou krijgen, en dansen is niet echt iets waar ik mij mee bezig hou...:p

Groetjes,
BongZ

..LeRenard!

Legacy Member
Thx iedereen nog! Ik hou zeker rekneing met de tips etc..
anyway, deze woensdag spelen we live, en in de set zit in silence zeker
meer info hieronder

Woensdag 17 mei geeft Psy'Aviah (www.psyaviah.be) een optredeke in Petrol (www.petrolclub.be), te Antwerpen.
De inkom is volledig gratis en het spel begint vanaf 20u.
Iedereen is van harte welkom, en al helemaal omdat dit de voorronde is voor StuDay 2006.
De jury heeft Psy'Aviah al uitgekozen, maar nu is het aan het publiek om Psy'Aviah naar de Antwerspe Studentendag van dit jaar te sturen!



Wegbeschrijving..:
Hoe geraak ik tot aan Petrol?
Stel, je komt met de trein naar Antwerpen, dan sta je dus in het Centraal Station van Antwerpen, en neemt daar, onder de grond, eender welke tram richting Linkeroever.
De halte onder het Centraal Station heet Diamant, daar neem je dus tram 2 of
15 richting Linkerover.
Je komt zo voorbij de haltes Opera, Meir en Groenplaats; daar moet je uitstappen.
Je gaat naar boven en bent dus op de Groenplaats beland.
Daar rijden ook trams, tussen de Groenplaats en het gebouw van de Karel de Grote Hogeschool in.
Daar pakte tram 8 (die, wanneer ge met uwe rug naar de Groenplaats staat, naar rechts rijdt, de Nationalestraat in) richting Lambermontplaats.
Dat is dus de eindhalte en daar stapte ook af.
Aan de Lambermontplaats (een soort van rond punt) gekomen, wandelt ge naar rechts naar de Schelde toe, via de Kasteelstraat, over nog een rond punt, nog steeds rechtdoor via een smal straatje en weer rechtdoor via de Verviersstraat.
Zo komde op de Gerlachekaai (aan de Schelde), die begint ge naar links af te wandelen, en verandert ondertussen nog in de Ledeganckkaai en wanneer ge den
R1 (aan de Kennedytunnel) hebt overgestoken of onderdoor gegaan, verandert ze ook nog ff in de D'Herbouvillekaai en daar is Petrol!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan