Archief - [electro-industrial] Systematic Failure - Batoru Rowaiaru

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yenneman

Legacy Member
Greetings,

Na mijn hernieuwde samenwerking met Bastaspast en het bekijken van 2 niet nader genoemde films, heb ik weer wat inspiratie opgedaan :) .
Wederom een duister schijfje, met wat (spijtig genoeg gesimuleerd) electrisch gitaargeweld, wat geëxperimenteer met sounds hier en daar...enfin, je zal moeten luisteren.

Grootte: 6 Mb
Lengte: 4'23"
.mp3
192 kB/s
Gear: Froewtie Loeps (zoals altijd) & vst's
Tijd besteed: euhm, niet al te veel eigenlijk, een uur of 8 - 10
Eigen mening: ondanks de korte tijd die ik erin gestoken heb, ben ik hier toch wel redelijk content over...maar dat is meestal in het begin :p . Ik blijf erbij dat het altijd (veel) beter kan, maar tis al laat, ik ben moe, en mijn geduld was op:$ .

Geniet ervan...of zoiets, en commentaartjes (of eeuwige aanbidding, geschenkjes, knappe/lieve vrouwen etcetera) zijn welgekomen

LINKSRECHTS

Bastaspast

Legacy Member
awel, net thuisgekomen en eens beluisteren ...

khaddet u al van te voren gezegd dit is S U P E R ... i like it ... man man :p ... goeie bassdrum, leuke features, nice background, lekker dark, nice intro, ... vooral die gitaar O W N T ... wel min of meer geript van Fractional Distillation :p ... jk ;) ... nee vette productie, heb spijt dak er zelf ni opgekome ben :x ...


yenni succes é man!

ps @ teleslet forum: leer miss eens wat kwalitatief goede muziek te becommentariëren ... :x

grtz B

Baloo

Legacy Member
Vet.

Heel vetten intro , zeer deftige kwaliteit.

Gitaar in het begin zou ik iets minder hoog laten gaan , mss een octaaf lager ?

Volle track , veel elemanten aanwezig.

Goede strings, in combinatie met de gitaar.

Mss het hele geheel wat laten groeien in de bassectie ?

Graaf hoe ge uw gitaar laat lopen , echt dik.

Dikke track , afgewerkt , ondanks wat schoonheidsfoutjes iets heeeeeeel cools !

Bram

<RAVEheart>

Legacy Member
de gitaar in het nummer is niet echt mijn stijl, maar de rest vind ik zeker wel goed;
nice work

Thorens

Legacy Member
Systematic Failure begint snel mijn favoriete "band" te worden op dit Homemade Tracks forum. Ik zou eens beginnen denken aan een (demo)CD Yenneman. En als die er is, mij als eerste iets laten weten ;)


(Als ge een echte gitarist zou willen ... I'm your man ;) )

Yenneman

Legacy Member
Bedankt...eigenlijk heeft mijn overgang tussen het introfragment en de muziek nog wat werk nodig, merk ik nu...en mss nog wat variatie in hihats enzo...

Thx people!

@Bastaspast: ge zijt zo enthousiast :) waarschijnlijk heb ik u geïndoctrineerd met mijn oeverloos gezever *gniffel*

ahja, @Baloo: ook merci voor uw comment op Ebel! (y)

cram

Legacy Member
Fantastish,maar is dat niet downloadbaar?
Met rechtermuisknop krijg ik alleen een bestandje media vieuw php

Yenneman

Legacy Member
cram zei:
Fantastish,maar is dat niet downloadbaar?
Met rechtermuisknop krijg ik alleen een bestandje media vieuw php

Probeer nog eens...ik heb de link aangepast, normaal zou het nu moeten lukken;)

Yenneman

Legacy Member
Thorens zei:
Systematic Failure begint snel mijn favoriete "band" te worden op dit Homemade Tracks forum. Ik zou eens beginnen denken aan een (demo)CD Yenneman. En als die er is, mij als eerste iets laten weten ;)


(Als ge een echte gitarist zou willen ... I'm your man ;) )

Dikke merci van mijnentwege :) een democdke moet wel lukken feitelijk (voor het plezier), kheb hier nog wa oude tracks liggen die smeken om herwerkt te worden...

Bastaspast

Legacy Member
Thorens zei:
Systematic Failure begint snel mijn favoriete "band" te worden op dit Homemade Tracks forum. Ik zou eens beginnen denken aan een (demo)CD Yenneman. En als die er is, mij als eerste iets laten weten ;)


(Als ge een echte gitarist zou willen ... I'm your man ;) )

sla zeker fractional distillation dan ni over op dit forum , want dat is ook voor MINSTENS 50% in hande van yenneman ;)

kus kus

ps @ yen: en wanneer ben ik niet enthousiast :) ? ;)

Tuninboy

Legacy Member
Nja je intro is lekker maar je einde op 1 2 3 gedaan je had het beter laten uitlopen zou beter zijn geweest :) hoop dat je er nog zo maakt :)

Chimmy

Legacy Member
Dat nummer met die hitlersamples vond ik al fantastisch, dit is alweer een nummer van topkwaliteit!
2 kleine opmerkingen va mijnentwegen:
- de gitaar is ietsje te overmeesterend
- het einde is te kort

Doe zo voort! (pleaaase! :p )

Bosvos

Legacy Member
Thorens zei:
Systematic Failure begint snel mijn favoriete "band" te worden op dit Homemade Tracks forum. Ik zou eens beginnen denken aan een (demo)CD Yenneman. En als die er is, mij als eerste iets laten weten ;)
heb ik da ook al eens ni gevraagd? :p

maarja ben nu nog altijd bezig met alles wat ik gemist heb van SF, FD en al die andere lekkere zeldzame muziek op telenet te verzamelen:D

Bastaspast

Legacy Member
ja dit is echt idd een overheerlijke track, khad al ies gereplied ... maja het werk van Yenneman mag er meer dan zijn é!

Leve FD!

Flipkikker

Legacy Member
Bastaspast zei:
ja dit is echt idd een overheerlijke track, khad al ies gereplied ... maja het werk van Yenneman mag er meer dan zijn é!

Leve FD!

ik moet bastaspast volledig bijtreden, en ook zijn vorige posts

dit is zaaaaaalig :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan