Yenneman
Legacy Member
Greetings,
Na mijn hernieuwde samenwerking met Bastaspast en het bekijken van 2 niet nader genoemde films, heb ik weer wat inspiratie opgedaan
.
Wederom een duister schijfje, met wat (spijtig genoeg gesimuleerd) electrisch gitaargeweld, wat geëxperimenteer met sounds hier en daar...enfin, je zal moeten luisteren.
Grootte: 6 Mb
Lengte: 4'23"
.mp3
192 kB/s
Gear: Froewtie Loeps (zoals altijd) & vst's
Tijd besteed: euhm, niet al te veel eigenlijk, een uur of 8 - 10
Eigen mening: ondanks de korte tijd die ik erin gestoken heb, ben ik hier toch wel redelijk content over...maar dat is meestal in het begin
. Ik blijf erbij dat het altijd (veel) beter kan, maar tis al laat, ik ben moe, en mijn geduld was op
.
Geniet ervan...of zoiets, en commentaartjes (of eeuwige aanbidding, geschenkjes, knappe/lieve vrouwen etcetera) zijn welgekomen
LINKSRECHTS
Na mijn hernieuwde samenwerking met Bastaspast en het bekijken van 2 niet nader genoemde films, heb ik weer wat inspiratie opgedaan
. Wederom een duister schijfje, met wat (spijtig genoeg gesimuleerd) electrisch gitaargeweld, wat geëxperimenteer met sounds hier en daar...enfin, je zal moeten luisteren.
Grootte: 6 Mb
Lengte: 4'23"
.mp3
192 kB/s
Gear: Froewtie Loeps (zoals altijd) & vst's
Tijd besteed: euhm, niet al te veel eigenlijk, een uur of 8 - 10
Eigen mening: ondanks de korte tijd die ik erin gestoken heb, ben ik hier toch wel redelijk content over...maar dat is meestal in het begin
. Ik blijf erbij dat het altijd (veel) beter kan, maar tis al laat, ik ben moe, en mijn geduld was op
.Geniet ervan...of zoiets, en commentaartjes (of eeuwige aanbidding, geschenkjes, knappe/lieve vrouwen etcetera) zijn welgekomen
LINKSRECHTS
... nee vette productie, heb spijt dak er zelf ni opgekome ben
... 
