Archief - [electro-achtig] E-jek - One

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snd

Legacy Member
Hey jongens en meisjes! :p

Dit is mijn eerste track in fruityloops waar ik echt lang tijd in gestoken heb, kvind hem persoonlijk ook al wat beter klinken als andere producties die ik eerder al heb "geprobeerd".

Ik zou zeggen doe een mens eens een plezier en luister naar de track en geef zoveel mogelijk kritiek/commentaar, daarvan leren we he :)

Thx!

1. Size: 5,45 MB
2. Lenght: 5'57"
3. Extention: MP3
4. Quality: 128kbps
5. Used gear: FL Studio + VSTs
6. Tijd die reeds besteed werd aan de productie: ongeveer 10 a 12 uren

RiCo-G

Legacy Member
*doet mens plezier*

Listening... en geef terwijl commentaar ;-) Dus sorry voor het onoverzichtelijke:

- Lekkere bassline
- Je switcht die dan om naar iets wat ik minder vind qua bassline :(
- Beatje is lekkere basic elektro bouwt zich goed op, de snare(?) met delay vind'k leuk gedaan
- Het leadje speelt mee met de bassline is wel catchy
- Ik hoop dat je zometeen wat met EQ gaat spelen op die lead..
- Waiting for EQ.. en je doet een reverse effect wat ook leuk is
- So far best ok.. niet super maar ok.. maar ik hoop dat je nu iets "onderneemt" (1:55)
- Break
- Begin het beetje beu te worden.. je volk staat nu stil
- overgang naar andere sound met opendraaien reverb is leuk maar zoals ik al zei.. ben het tunetje beetje beu.. afwisseling nodig
- Je bouwt hard op en dan terug afbreken, nice idea, maar lieve help die melodie begint koppijn te doen..
- Rest v/h nummer more of the same

Nu ik ben geen elektro fan maar vind het best ok. Alleen zou ik die melodie wat meer variatie geven door een EQ eropzetten en dan gewoon hoog & laag cutten in overgangmanier wat variatiebrengt.. Speel ook is wat met delays af & toe op de melodie om te varieren..

Laat dit nu zoals het is, remix vanaf nul en je komt er wel. Afmixing is best ok alleen mocht de kick nét iets harder vond ik :-)

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan