Audiosonic
Legacy Member
Yo iedereen. Ik heb vandaag dus ook mn 2 platenspelers toegezonden gekregen en ben ze beginnen aansluiten en stuff. Nu na een tijd was alles goed aangesloten en werkte alles, alleen was er een klein probleempje. Mijn boxen 'zoemen' als ik het geluid iets of wat hard zet. Aan wat zou dit kunnen liggen? Als ik het geluid minder hard zet, dan zoemt het ook niet zo hard. Wrs een newbie vraag, maar toch
Het is niet heel irritant, maar het stoort toch een beetje.De aarding van mijn draaitafel is langs beide kanten aangesloten.
Het is niet heel irritant, maar het stoort toch een beetje.De aarding van mijn draaitafel is langs beide kanten aangesloten.