Nausea
Legacy Member
Iep mannen
in de hoop es alle (voor mij) voor de hand liggende en populaire genres, die de electro-scene domineren, te ontvluchten, heb ik eens iets anders gemaakt. Gewoon op het gevoel af (gespreid over paar dagen, weken) een track gemaakt. Een soort cross-over van '80-'90-'00 if you like
met vocals van bjork.
geen flauw idee of jullie hem goed gaan vinden of hem gaan aanvoelen. Dus enorm benieuwd naar eventuele reacties.
H y p e aka Naus£a sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
in de hoop es alle (voor mij) voor de hand liggende en populaire genres, die de electro-scene domineren, te ontvluchten, heb ik eens iets anders gemaakt. Gewoon op het gevoel af (gespreid over paar dagen, weken) een track gemaakt. Een soort cross-over van '80-'90-'00 if you like
met vocals van bjork.
geen flauw idee of jullie hem goed gaan vinden of hem gaan aanvoelen. Dus enorm benieuwd naar eventuele reacties.
H y p e aka Naus£a sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos