NinjaTune
Legacy Member
Gedag,
Al een tijdje bezig met dubstep onder het alias waxsome en sinds enige tijd er ook mee aan het producen geslaan.
Track dat ik plus minus afgewerkt heb en wel tevreden van ben, maar es benieuwd naar comments voor tips en tricks want ben er wss helemaal nog niet
track te vinden op WAXSOME sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos
Al een tijdje bezig met dubstep onder het alias waxsome en sinds enige tijd er ook mee aan het producen geslaan.
Track dat ik plus minus afgewerkt heb en wel tevreden van ben, maar es benieuwd naar comments voor tips en tricks want ben er wss helemaal nog niet

track te vinden op WAXSOME sur MySpace Music - Ecoute gratuite de MP3, Photos et clips vidéos