Archief - Dubstep [minimix]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Laurens-

Legacy Member
Hoi

Heb een minimix gemaakt van een selectie liedjes dat ik het afgelopen jaar gebrouwd heb. Ik ben er nog maar een klein jaartje mee bezig, hence the lack of decent mastering.

Commentaar is meer dan welkom!

LAURENS. - LAURENS MINIMIX - SoundCloud

0:00 - 3:00 Cafeïne
3:00 - 4:27 Bati Boy
5:55 - 8:03 Bockor (my favorite)
8:03 - 9:00 Maillol tribute
9:00 - 10:52 Chronicle
10:52 - 12:25 The project
12:25 - 13:20 Riddim for da kulture
16:12 - 18:33 Snackbar

MorGo7h

Legacy Member
Kzit ier kijkhard te chillen en dan opeens: HELA NI SNAKN EH, TIS IER GEEN SNACKBAR EH! Strijk gaan. Chill setje en lachen opt einde :D
Willies en Marjetten pwnt hard!

Ibvath

Legacy Member
idd lekker chill , heb je mix al een aantal keren beluisterd terwijl we aan het pokeren waren
keep it coming :)

Iemand

Legacy Member
vind het wel tof!
Ikzelf hou persoonlijk wel van een wat dieper geluid :)

BlisteringByte

Legacy Member
ben 'k dan de enigste die het echt nie zo goe vind?
alleja,
tis gelijk gewoon te saai.. tis té basic..

wa meer inhoud,
wa meer ja kweenie.. inhoud en strakke beats ontbreken er nog denk 'k..
maja persoonlijk e, kheb zowiezo al een strakke smaak qua dubstep.. ;)

én zeker het laatste nummerke snackbar vind 'k afschuwelijk..

SluitspierMusketier

Legacy Member
Knap! Ik luister al vele jaren dubstep maar deze is echt wel oke;) hoe maak je ze? via paneeltje of software?

Laurens-

Legacy Member
Iemand zei:
vind het wel tof!
Ikzelf hou persoonlijk wel van een wat dieper geluid :)

Komt in orde ;)

BlisteringByte zei:
én zeker het laatste nummerke snackbar vind 'k afschuwelijk..

1 basslijn van 8bars 3minuten aan een stuk kan moeilijk interessant blijven klinken. Ik had het er in gestoken als knipoog naar een maat die ik op een avond vlug heb laten zien hoe je beats in elkaar vijst. Snackbar was het resultaat..

Kralz zei:
Knap! Ik luister al vele jaren dubstep maar deze is echt wel oke;) hoe maak je ze? via paneeltje of software?

Sequencers: fruity loops, garageband, logic pro en Ableton live en audacity)
Vst's: Albino3.0, N.I. Massive, Dubstation effects plugin, Ook af en toe izotopes drum computer en harmony box.

En samples van overal. Cd's, youtube, mic...
Laatst heb ik een sax verzamel cd gekocht en daar staat ongelooflijk oorstrelend materiaal op :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan