Archief - draaitafels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

<3sarah

Legacy Member
wtf bedoel je daar nu me... kun jij lezen.
nee geen vrouw ...

1337mr.hanky

Legacy Member
stanton zou ik niet kopen, eender welke draaitafel
ga dan liever voor reloop rp4000m3d en een reloop 400 mengpaneel ofzo

Jaws

Legacy Member
<3sarah zei:
<3= love
sarah= men vriendin
:tongue:
btw, nog nie veel gehoort over deze zijn ze wat?
die zou ik niet kopen, dan koopt ge veel beter zo'n intermediate setje van new-line

rubenmethodman

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
stanton zou ik niet kopen, eender welke draaitafel
ga dan liever voor reloop rp4000m3d en een reloop 400 mengpaneel ofzo

denk dat de stanton str8-150 nochtans van de beste platendraaiers op de markt zijn?

NinjaTune

Legacy Member
<3sarah zei:
2x Pioneer CDJ-1000 mkIII

deze cdj mkIII is nog niet lang uit.. hoe kan je die dan beu zijn :p of bedoel je de mkII

ik zou gewoon 2synq's kopen en die aan je pioneer djm hangen.. houdt toch nix in om 2 tt's los te koppelen als je gaat draaien met je pio's.

NinjaTune

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
stanton zou ik niet kopen, eender welke draaitafel
soms komt er toch wel wa bullshit uit jouw mond wi.
santon str-150 is een van de beter superoembakken.

edit: k rubenmethodman was me voor :)

Xavez

Legacy Member
dee9 zei:
de shoves heeft daarstraks een rosse binnegedaan
:rofl:

En dan die avatar :D

Trouwens: verkoop uw pio's en koop deftige TT's in plaats van van die startersshit. Zeker als het voor te scratchen gaat zijn... Zie dan ook mar dat ge meteen een goei naald hebt en een deftige battlemixer in plaats van zo'n jbsystems prullekes :)

&lt;3sarah

Legacy Member
men pioneerkes verkoop ik nooit :) die gebruik ik voor te draaie...
ik wou tt's voor thuis te oefenen hoe de venyls zijn. niet voor profesioneel gaan draaie
maar voor Technics welke zou je dan moeten nemen? ik zag er voor 550 euro de TECHNICS SL-1200 MK5 en voor 525 de TECHNICS SL1210MKII

ComputerVISTA

Legacy Member
Als je dan toch technics neemt neem dan de standaard 1200/1210 maar, niet dat ze spectaculair slechter dan de mk5 en goedkoper of kijk 2de hands want die dingen verslijten toch niet bijster snel!

Wover

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
als je jou was kocht ik mij toch degelijk materiaal, oftewel technics ofwel synqs, iets anders zou zonde zijn,

synqs zijn wel de duurste oem's terwijl de ander super oem's even goe zijn e.

BTW, vorige week op die dj beurs stond er 2 * synqs xtrm1 in promotie aan €660 voor 2 ;)

Ik heb zelf 2 akiyama's dj acura super oem's en een gemini umx se mixer, en da gaat wel lekker ;)

maar de citronics zijn de goedkoopste super oem's, hoewel ik daar nog ni veel goeds over heb gehoord helaas :)

en new line is zeker in orde qua levering enz, €5 voor levering van 2 TT's ofzo en mooi ingepakt enz :)

feroz

Legacy Member
kheb hier nog nen omnitronics staan, 5 jaar oud, slechts 2 maanden met gedraaid dus nog in perfecte staat. Voor 75&#8364; ist den uwe :)
pm if interested

1337mr.hanky

Legacy Member
LexiC zei:
soms komt er toch wel wa bullshit uit jouw mond wi.
santon str-150 is een van de beter superoembakken.

edit: k rubenmethodman was me voor :)
voor die prijs wil ik ook wel kwaliteit en dat is die stanton niet echt

rubenmethodman

Legacy Member
damn,das echt dikke zever van u,maar soit
Jij hebt er dus wss nog nooit mee gedraaid?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan