Archief - DJ set aankopen bij New-Line.nl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oscar Z. Acosta

Legacy Member
Aantal Art. nr: Omschrijving Opties Actie Prijs
IRDJ2000 Stanton DJ Pro 2000
Gesloten DJ Hoofdtelefoon (Dré's Actie) € 75,00
ISM80 Numark M-80
Actieve speakerset (2 stuks) € 309,00
CITPD45 Citronic PD-45MK2
Extreem Hoge Torque DJ draaitafel + Element € 319,00
IRM202 Stanton M.202
Affordable 2-channel mixer € 134,00

Is dit goed om mee te beginnen? :)

Real

Legacy Member
Oscar Z. Acosta zei:
Aantal Art. nr: Omschrijving Opties Actie Prijs
IRDJ2000 Stanton DJ Pro 2000
Gesloten DJ Hoofdtelefoon (Dré's Actie) € 75,00
ISM80 Numark M-80
Actieve speakerset (2 stuks) € 309,00
CITPD45 Citronic PD-45MK2
Extreem Hoge Torque DJ draaitafel + Element € 319,00
IRM202 Stanton M.202
Affordable 2-channel mixer € 134,00

Is dit goed om mee te beginnen? :)


Schitterende setup, alleen bij dat mengpaneel heb ik zo m'n twijfels...

EDIT: Waarom dan niet de Stanton M.201? Enige verschil lijkt me die fader start, en da's toch nutteloze rommel dat je alleen met cd-spelers kan gebruiken.

.eX3

Legacy Member
ziet er niet slecht uit maar staar je niet dood p die mixer, 2 kanalen is genoeg maar ik raad een 4 kanaals mengpaneel aan, als je beslist om bvb een laptop of nog cd spelers aan te sluiten later

rubenmethodman

Legacy Member
Real zei:
Schitterende setup, alleen bij dat mengpaneel heb ik zo m'n twijfels...
over wat ben je nu bezig,over het mijne of over zijn setje dat hij zou kopen op newline?

aXl_

Legacy Member
Oscar Z. Acosta zei:
Aantal Art. nr: Omschrijving Opties Actie Prijs
IRDJ2000 Stanton DJ Pro 2000
Gesloten DJ Hoofdtelefoon (Dré's Actie) € 75,00
ISM80 Numark M-80
Actieve speakerset (2 stuks) € 309,00
CITPD45 Citronic PD-45MK2
Extreem Hoge Torque DJ draaitafel + Element € 319,00
IRM202 Stanton M.202
Affordable 2-channel mixer € 134,00

Is dit goed om mee te beginnen? :)

de kop telefoon heb ik ook en ben ik best tevreden mee. Met super oem tafels kan je weinig mis doen. Van de mixer kan ik nx zeggen want die ken ik niet maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ie er een beetje low budget uitziet.
Qua geluidsinstallatie moet je zelf beetje weten. Ik begon met m'n rec out op de line in van m'n pc aan te sluiten en ik schakelde later over op een amp + 2 boxen die m'n oom ineens op overschot had staan maar als je daar nieuw materiaal voor wil kopen moet je dat zelf eigenlijk weten.

Lijkt me best ok maar ik zou uitkijken naar een iets betere (al dan niet 2de hands) mixer:)

gunnie

Legacy Member
rubenmethodman zei:
over wat ben je nu bezig,over het mijne of over zijn setje dat hij zou kopen op newline?

over Belt drives gaan ze nie zeggen super set ze :p

CFK

Legacy Member
da_diablo zei:
koop misschien 2 draaitafels ipv één?
hah idd, iedereen zit over die mixer etc bezig, maar die kerel gaat hem wel maar één draaitafel kopen...

Real

Legacy Member
CFK zei:
hah idd, iedereen zit over die mixer etc bezig, maar die kerel gaat hem wel maar één draaitafel kopen...
Had ik ook al gemerkt, maar zo'n flater zal hij wel niet maken zeker? :)

De bestelde hoeveelheden zijn gewoon weggelaten, me dunkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan