Archief - DJ Line-up voor Jump fuif.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Hellow,

wij zijn een vriendengroep en wij hebben al een fuif georganiseerd op 21 April 2006. Deze was een groot succes en mede hierdoor hebben we besloten om er nogmaals voor te gaan.
Nu was onze line up met furious jump :

- DJ Tom Higen
- DJ Pat B
- DJ Lethal MG
- DJ Coone

Nu kunnen we moeilijk met dezelfde line-up gaan schitteren en daarom zijn we nu volop aan het zoeken naar de line-up voor onze volgende fuif.
Een ding staat al zeker vast en dat is dat DJ Coone terug opnieuw zal komen draaien. Waarom? heel simpel :

1) Hij is gewoon goed (ik wil hier verder geen geflame op horen, ieders z'n eigen mening aub. Dank u
2) Hij is ook een publiekstrekker hier in de omstreken.

Nu was mijn vraag tot jullie wie zouden jullie graag horen op een fuif?
Rekeninghoudend met het feit dat we een simpele vereniging zijn en niet dezelfde line-ups als Bassleader, Reverze of Tomorrowland kunnen aannemen. :p

Dus laat maar eens horen wie jullie graag zouden horen en misschien kunnen we hier enkele idee'tjes uit oppikken.

Mvg

liquido

Legacy Member
dj wacko
heb hem gehoord in bia , draaide wel lekker
enja ik zou gewoon proberen met naast Coone als de Publiekstrekker wat originele namen te zoeken
wat is jullie budget voor dj's als ik vragen mag :)

kristofke_1

Legacy Member
hmmm... ben geen expert maar DJ Ruben is ook wel bekend en ik denk dat hij ook wel jump speelt.

EclipX

Legacy Member
DJ Gio misschien? Heb die al lang niet meer ergens zien draaien

Rutger

Legacy Member
liquido zei:
dj wacko
heb hem gehoord in bia , draaide wel lekker
enja ik zou gewoon proberen met naast Coone als de Publiekstrekker wat originele namen te zoeken
wat is jullie budget voor dj's als ik vragen mag :)


Ons budget is ongeveer 2000 euro, ik zit ook mede in organisatie.

boaz

Legacy Member
kijkt wa naar de dj's die na bassleader komen.
Kijk wie der resident is in zo van die jumpkoten (the oh,complex enz).
Kijkt ook ne keer na een young talent..is altij wel leuk voor zo'n gaste e :) !

Blezz

Legacy Member
Idd, ik zou die 2000 besteden aan maar 2 DJ's. Coone zou je dan kunnen nemen en het resterende voor een eventueel nog grotere naam.

Je houdt dan simpelweg ook een DJ-contest, en boekt daardoor ook 2 Young Talents (die in principe niets of niet veel gaan kosten). Ge laat die dan voor 12 en na 4 draaien (zo draaien uw main acts 2x 2u, tijdens de topuren). Aangezien het publiek toch voor de jump komt, loop je imo niet een groot risico door deze young talentz en kun je met dat budget dat je "bespaart" es ne dikke naam laten komen (spijtig dat ik er niet zoveel van ken, maybe Bam Bam ofzo?)

HighWire

Legacy Member
liquido zei:
dj wacko
heb hem gehoord in bia , draaide wel lekker
enja ik zou gewoon proberen met naast Coone als de Publiekstrekker wat originele namen te zoeken
wat is jullie budget voor dj's als ik vragen mag :)


Da is al ff geleden ze, was daar ook (mss dak je zelfs gezien heb :eek: )

maar idd Wacko is ni slecht

Dark E ? Furax (valt mee vind ik persoonlijk)? Dj Ghost? (daar komt ook veel volk op af :) )

Zijn maar ideetjes :) (ik weet in ieder geval als er op de flyer bv de namen Dj Coone en Dj Ghost pronken da ik present ben! :D)

Anoniem09

Legacy Member
Wij organiseren elk jaar 2 dikke jump fuiven, binnenkort onze 5de editie ;) dus als je prijzen nodig hebt van alle bekende jump dj's op het moment moet je me maar eens ff contacteren.

Rutger

Legacy Member
koenpje zei:
Wij organiseren elk jaar 2 dikke jump fuiven, binnenkort onze 5de editie ;) dus als je prijzen nodig hebt van alle bekende jump dj's op het moment moet je me maar eens ff contacteren.

Koenpje, kan je die aub even mailen naar onderstaande adressen van de dj's die je ooit hebt geboekt!

Doe dit even naar deze adressen : [email protected], [email protected]

Alvast bedankt!

sebbonny

Legacy Member
Vraag anders Andres(Oh!) is, retro en nieuwe jumperkes, en ook vree ervaren.

Voor prijs moete mij maar mailen(gaak ier ni zetten)

Skullbasher_31

Legacy Member
mja, pedroh is ook best ne leuken jump dj
en idd gelijk wighwire zegt, DJ Ghost

das wel ne ferme topper:)

Anoniem09

Legacy Member
Er zijn meedere dj's in the oh! eh :)

pedroh! en andres zijn resident in the oh! Gent. En w4cko bijvoorbeeld resident in die van brugge.

En iedereen zegt hier ghost, ma blijkbaar weet niemand hoeveel 0'kes er achter diene zijn prijs staan voor een simpel uurke ;)

sebbonny

Legacy Member
Rutger zei:
Is het niet Pedroh die de resident is van The Oh?

resident resident, hij is eigenaar ook zenne :)

andres zit gwn in ohteam da bedoelek :)

(als het bv oh on tour is, is hij resident)

gStar

Legacy Member
Probeer Dj Dark- E samen met DJ Coone vast te krijgen ;)

26 mei in herentals Cellekesparty met DJ Coone en Dark-E


EN DJ Wacko natuurlijk ook proberen :)

DJ Andres is ook best goe

sebbonny

Legacy Member
koenpje zei:
Er zijn meedere dj's in the oh! eh :)

pedroh! en andres zijn resident in the oh! Gent. En w4cko bijvoorbeeld resident in die van brugge.

En iedereen zegt hier ghost, ma blijkbaar weet niemand hoeveel 0'kes er achter diene zijn prijs staan voor een simpel uurke ;)

koenpje nu zijde toch wel mis zenne :)

ten eerste ist Oh! Gavere
ten tweede draait alleen pedroh! in Gavere, en andres héél soms eens, onaangekondigd tenzij het retro is.
ten derde was het 2 maand oh! brugge maar daar was ni alleen wacko resident maar ook andres, yargo, conio, pedroh en gio :)

voila ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan