Arcko_Drazen
Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:voor hoofdtelefoons slechts 1 merk: sennheiser. Meer specifiek HD215. Kost veel te veel bij DJ laden is voor 70Euro op ebay te vinden. Al die schanier punten dat de hoofdtelefoons hebben is allemaal heel leuk, maar da barst alleen rap en ge krijgt der artritis van in uwe nek.
Kheb de Pio DJ-5000 en totaal geen last van, heb mijn koptelefoon nu bijna 2 jaar, geen slijtage op de oordoppen, geen kwaliteitverlies, geen "afgebroken" kabel fenomenen, geen scharnier problemen.
Arcko D


. (en de goeikoopste denon op new-line is eveneens 449 eur