Archief - DJ contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-Lite

Legacy Member
Weet er toevallig iemand of er nog eens dj-contesten worden georganiseerd die eens de moeite zijn en dit in de nabije toekomst

greets

GeeKer

Legacy Member
Om eerlijk te zijn bestaan er heel weinig DJ contesten. De meesten zijn populariteit contesten. Hiermee wil ik zeggen, hoe meer volk je meeneemt, hoe meer die lawaai maken en consumeren, hoe meer kan je maakt om te winnen.

TMF heeft binnenkort een DJ contest. Om zogezegd een resident te vinden om in Noxx Antwerpen te spelen.

TMF Road2Fame » Noxx

Ze hebben er echter wel summer resident van gemaakt ipv resident. Dus je mag je verwachten aan 4 bookingen gedurende de zomer indien je wint. Wat niet veel voorstelt en deze zul ook niet dé top uren zijn.

djXeeder

Legacy Member
GeeKer zei:
TMF Road2Fame » Noxx

Ze hebben er echter wel summer resident van gemaakt ipv resident. Dus je mag je verwachten aan 4 bookingen gedurende de zomer indien je wint. Wat niet veel voorstelt en deze zul ook niet dé top uren zijn.
En toch ben ik blij dat ik tussen de finalisten zit :D

NinjaTune

Legacy Member
op welke basis is da trouwens geselecteerd.. er deed duizend man mee bij wijze van spreken, ge moest nie eens ne mixtape geven, .. :)

djXeeder

Legacy Member
LexiC zei:
op welke basis is da trouwens geselecteerd.. er deed duizend man mee bij wijze van spreken, ge moest nie eens ne mixtape geven, .. :)

Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af :-P.

Maar ik denk wel dat ze de set op je profiel beluisteren. Ik heb er alleszins een set opgezet in verschillende delen, en dat zie ik toch bij al de finalisten.

djXeeder

Legacy Member
Vochtig zei:
Weet er iemand of er nog contests komen ?

Grts

Dat is de essentie van Road2Fame van TMF dus ik denk het wel. Soms voor dj's soms voor bands, ...

Anoniem09

Legacy Member
Zo'n DJ contests zijn de moeite om te doen denk ik, maar voor de rest is 90% gewoon zever. Meestal is het idee erachter 'elk dj brengt vrienden mee, en die drinken nog eens ook'. En dan kiezen ze daar ne 'winnaar' uit wie de meeste vrienden heeft, en dan krijg je vaak nog niets ook.

Heb eens aan een dj contest mee gedaan, paar jaar geleden. Per drank bonnetje dat je kocht, kreeg je een stem. Dus als je 20 vrienden mee had, en die kochten elk 5 bonnetjes, kon je dus 100 stemmen uitbrengen. Dusja, iedereen veel vrienden mee, iedereen veel drinken. Uiteindelijk hebben de winnaars niets gekregen wat beloofd werd, maar de organisatie goed verdient.

toru

Legacy Member
Haha, die Massimo Mephisto, die ken ik zelfs nog. Die kan wel draaien hoor, maar overdrijft een beetje met de bookings (zo was het brian-v die in de backstage te dronken was, en vroeg of hij niet kon overpakken, of zoiets in de aard)

Dubbelpunt

Legacy Member
dj contests vind je in nieuwe clubs die volk moeten trekken, die organiseren dan dj contest met dat éne doel

Massimo Mephist

Legacy Member
toru zei:
Haha, die Massimo Mephisto, die ken ik zelfs nog. Die kan wel draaien hoor, maar overdrijft een beetje met de bookings (zo was het brian-v die in de backstage te dronken was, en vroeg of hij niet kon overpakken, of zoiets in de aard)

Ik wil hier even op reageren. :D Vanwaar hebt ge die onzin over da dronken zijn ??? kan u alvast vertellen dat da het eerste is wa ik evan hoor :D. En ps als je wil volgende Zondag is het de try out van mijn concept in La Rocca ;).

Greetz

Massimo Mephisto
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan