BE_Dark Mugge
Legacy Member
Jo,
Ik ben organisator van Lektrostep die plaats vindt op 07/11/09 in zaal de Mast te Torhout. Dit zal de 3de editie zijn van dit electrofeest.
Als DJ en organisator is het voor mij van belang om jong nieuw talent de kans te geven hun naam waar te maken. Daarom hebben we met de organisatie een DJ-contest opgestart voor DJ's/producers van electro, trash, house, crunk,... kortom in het electro-genre.
De inschrijvingen zijn al een week bezig en eindigen op 28/07
Meer info en inschrijven: .::Lektrostep::. (doorklikken op DJ-contest)
Bevestigde namen zijn: Les Petits Pilous en Fitzgerald.
Groeten,
Thijs
Ik ben organisator van Lektrostep die plaats vindt op 07/11/09 in zaal de Mast te Torhout. Dit zal de 3de editie zijn van dit electrofeest.
Als DJ en organisator is het voor mij van belang om jong nieuw talent de kans te geven hun naam waar te maken. Daarom hebben we met de organisatie een DJ-contest opgestart voor DJ's/producers van electro, trash, house, crunk,... kortom in het electro-genre.
De inschrijvingen zijn al een week bezig en eindigen op 28/07
Meer info en inschrijven: .::Lektrostep::. (doorklikken op DJ-contest)
Bevestigde namen zijn: Les Petits Pilous en Fitzgerald.
Groeten,
Thijs
