Archief - Discotheken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha Soul

Legacy Member
Hellow!

Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben op zoek naar wa fatsoenlijke "mainstream" discotheken, liefst in de buurt van Limburg - Antwerpen. Dus waar gaan jullie zoal op stap? Het moet nie hét van hét zijn, als er maar wa sfeer en ambiance is en wa jong volk (tussen 20 en 30) ben ik al heel content. Welke dagen da het open is maakt ook nie veel uit, liefst weekend wel, ma donderdag ofzo mag ook. :D
Vorige donderdag nog naar Noxx geweest, ma daar beginnen ze nu ook al belachelijk te doen, door iedereen laten aan te schuiven, enkel koppels of vrouwen alleen binnen te laten enz.
Versuz beetje beu gezien.
Café d'anvers is nog wel goed imo.
Discotheken die in mij opkomen, maar waar ik nog nooit geweest ben:
Carré, La Rocca, Culture Club, Fuse. Zijn deze de moeite om eens te gaan?
Reflex ben ik ooit eens geweest en da was ook best goed toen, nu al lang gelden.
Dus: deel jullie ervaringen aub. :D

Alvast bedankt!

Kid_C

Legacy Member
Partyforum is voor events, verplaatst naar het algemene musicforum. :]

Tuninboy

Legacy Member
Petrol is in Antwerpen (is wel meer een club) Maar ben er paar keer geweest en vind het er plezant dus :p

Distorted_crump

Legacy Member
meestal kokorico, ook wa chille muziek, dance, house, retro, r&b
maar kzou liever naar de complex gaan das al meer mijne stijl bij avonden!

dendaak

Legacy Member
La Rocca zou zeker de moeite zijn om is te doen, wel niet op vrijdag.

Nijntje

Legacy Member
La Rocca heeft geweldige sfeer dus zeker eens doen maar idd niet op een vrijdag.

Graverobber

Legacy Member
Distorted_crump zei:
meestal kokorico, ook wa chille muziek, dance, house, retro, r&b
maar kzou liever naar de complex gaan das al meer mijne stijl bij avonden!

idem ook meestal koko, dichst bij de deur (en complex ook meer mijne stijl) en 20 mei gonnek is gaan ^^

deathsythe

Legacy Member
tropicana is ook wel nice, arenchi ook (horen zeggen)

el_amante

Legacy Member
deathsythe zei:
tropicana is ook wel nice, arenchi ook (horen zeggen)

Tropicana is vooral electro-house en de wat gekende hitjes. Ook redelijk jong volk, de leeftijd van de meeste zal tussen de 16-18 zijn. Als je voor die muziek bent en je kan met een paar man gaan, zal het nog een leuk avondje worden. Zitten wel redelijk schone meisjes.

Arenchi ook redelijk veel gezeten vroeger. Is ondertussen al meer als een jaar geleden dat ik er nog geweest ben en al horen zeggen van vrienden dat het de laatste weken/maanden toch minder is.
De muziek is er zekers te pruimen. Het meeste volk gaat voor Q-bix. :music:

Moest je het een paar maanden eerder gevraagd hebben, had ik absoluut Insomnia aangeraden. De sfeer was daar super. :bow: Als er daar bv. 300 personen binnen zat, was er toch 290 van de 300 aan het dansen.
Maar is nu veranderd naar Divine, andere muziek en ander volk dat wordt aangetrokken. Sindsdien persoonlijk nog niet geweest en ook niet van zin.

Dan heb je deze kanten nog The Kings, Mushroom, Factory, Dibango en La Gomera. Zullen waarschijnlijk de bekendste zijn.

Pulse Factory is naar het schijnt ook zwaar de moeite. Zelf nog niet geweest. 20 mei komt 16 Bit Lolitas, misschien een idee om eens af te zakken langs daar. ;)

Tha Soul

Legacy Member
Owla, al massaal veel namen. :D
Iedereen al bedankt, ik ga eens een beetje opzoeken wat waar ligt en dan zeker verschillende eens checken.

Verbaast mij dat niemand Groovy Tunes heeft voorgesteld? :p

ByT3 Me

Legacy Member
Groovy Tunes valt wel mee, maar nogal jong volk.
The Shaft in lommel, 2 keer in de maand is er ook retro.
Real in Tongeren.
Gizmo (Roxy) in Beverst elke zaterdag.
The Zoo in Hasselt heeft soms ook wel goei avonden, maar elke dag is een andere stijl van muziek, dus best op voorand kijken op hun site.

Tuninboy

Legacy Member
ByT3 Me zei:
Groovy Tunes valt wel mee, maar nogal jong volk.
The Shaft in lommel, 2 keer in de maand is er ook retro.
Real in Tongeren.
Gizmo (Roxy) in Beverst elke zaterdag.
The Zoo in Hasselt heeft soms ook wel goei avonden, maar elke dag is een andere stijl van muziek, dus best op voorand kijken op hun site.

Groovy Tunes is :puke:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan