Tha Soul
Legacy Member
Hellow!
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben op zoek naar wa fatsoenlijke "mainstream" discotheken, liefst in de buurt van Limburg - Antwerpen. Dus waar gaan jullie zoal op stap? Het moet nie hét van hét zijn, als er maar wa sfeer en ambiance is en wa jong volk (tussen 20 en 30) ben ik al heel content. Welke dagen da het open is maakt ook nie veel uit, liefst weekend wel, ma donderdag ofzo mag ook.
Vorige donderdag nog naar Noxx geweest, ma daar beginnen ze nu ook al belachelijk te doen, door iedereen laten aan te schuiven, enkel koppels of vrouwen alleen binnen te laten enz.
Versuz beetje beu gezien.
Café d'anvers is nog wel goed imo.
Discotheken die in mij opkomen, maar waar ik nog nooit geweest ben:
Carré, La Rocca, Culture Club, Fuse. Zijn deze de moeite om eens te gaan?
Reflex ben ik ooit eens geweest en da was ook best goed toen, nu al lang gelden.
Dus: deel jullie ervaringen aub.
Alvast bedankt!
Om maar met de deur in huis te vallen: ik ben op zoek naar wa fatsoenlijke "mainstream" discotheken, liefst in de buurt van Limburg - Antwerpen. Dus waar gaan jullie zoal op stap? Het moet nie hét van hét zijn, als er maar wa sfeer en ambiance is en wa jong volk (tussen 20 en 30) ben ik al heel content. Welke dagen da het open is maakt ook nie veel uit, liefst weekend wel, ma donderdag ofzo mag ook.

Vorige donderdag nog naar Noxx geweest, ma daar beginnen ze nu ook al belachelijk te doen, door iedereen laten aan te schuiven, enkel koppels of vrouwen alleen binnen te laten enz.
Versuz beetje beu gezien.
Café d'anvers is nog wel goed imo.
Discotheken die in mij opkomen, maar waar ik nog nooit geweest ben:
Carré, La Rocca, Culture Club, Fuse. Zijn deze de moeite om eens te gaan?
Reflex ben ik ooit eens geweest en da was ook best goed toen, nu al lang gelden.
Dus: deel jullie ervaringen aub.

Alvast bedankt!



Als er daar bv. 300 personen binnen zat, was er toch 290 van de 300 aan het dansen. 
