Archief - discotheken België met capaciteit 4000 - 5000 man

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frag1ty

Legacy Member
Beste forumbezoekers,

Ik ben op zoek naar een een discotheek die een capaciteit heeft van 4000 à 5000 personen.

Daarnaast zou deze discotheek er stijlvol moeten uitzien en liefst centraal in België liggen.

Weet iemand raad?

mvg,

Jean

nonkel wulle

Legacy Member
4000-5000 man? :wtf:

Gaat ge heel goed moeten zoeken denk ek.

shiftyke

Legacy Member
noxx is de grootste met 2000 man, voor wa zoekte ingodsnaam zo'n discotheek :s

nonkel wulle

Legacy Member
Das dan toch geene discotheek meer? Sportpaleis kan 12000 man binnen dacht ik?

deathsythe

Legacy Member
nonkel wulle zei:
Das dan toch geene discotheek meer? Sportpaleis kan 12000 man binnen dacht ik?

ik denk dat het rond de 14k zal gaan

de sotto's is ook nog vrij groot, maar dat krijgen ze nooit niet meer vol :')

bountty

Legacy Member
In Oudenaarde is er een evenementenhal waar da ge met 1000 man kunt zitten, dus voor een fuifke is de capaciteit misschien 3000 man. Tzijn wel gewoon lege zalen, geen ingerichte discotheek ofzo. En er is ook geen vast personeel.
Evenementenhal De Qubus

Progrezz

Legacy Member
Een discotheek waar 5000 man binnenzit is natuurlijk wel de ideale plek voor een terroristische aanslag. Misschien is dit wel het plan van de topicstarter :D

Gentille

Legacy Member
bountty zei:
In Oudenaarde is er een evenementenhal waar da ge met 1000 man kunt zitten, dus voor een fuifke is de capaciteit misschien 3000 man. Tzijn wel gewoon lege zalen, geen ingerichte discotheek ofzo. En er is ook geen vast personeel.
Evenementenhal De Qubus

Capaciteit ligt daar op 2000 man dacht ik. Zeker geen 3000

sash1m1

Legacy Member
Ge zit dan toch al direct in een hal zoals Brabanthal, nekkerhal en de ethiasarena volgens mij.

Bobson

Legacy Member
Huur een tent. Da kunde helemaal inrichten zoals ge zelf wilt en er kan zeker 5000 man in.

da_diablo

Legacy Member
Lagoa? of het casino in Gent, das 3000+ dacht ik met alle zalen (das naast het kuipke)

kisthechef

Legacy Member
Als dit iets met Milk Inc te maken heeft, verhang ik mezelf.

p0rkiej

Legacy Member
In de Sotto's kan zo'n 2900 man, tel daar de krypton bij met 600-700 mensen en ge komt op 3500...

EDIT: heb het dan wel over een galabal voor die capaciteit, tkan mss nog hoger.

Frag1ty

Legacy Member
Ten eerste, jullie moeten niet vrezen voor een terroristische aanslag : P
Ik ben mede-organisator (balcomité) van het Bal der Bals dat plaats vond op 15 mei 2009 te zaal Sotto's. (meer info: www.balderbals.be)
We hadden een opkomst van 2800 man; het was de eerste editie.

Ten tweede, ik denk dat veel mensen hier verkeerd geïnformeerd zijn en daardoor verkeerde informatie verspreiden. Zie aub het verschil tussen officiële capaciteit om gedekt te zijn voor de verzekeringen en de reële capaciteit. In de Sotto's (zonder krypton) is er plaats voor 4000 mensen.

Ten derde, de reden waarom ik een zaal zoek, is om een tweede editie van het bal der bals te kunnen geven rond april/mei 2010. Mijn ogen vielen eerst even op de Noxx omdat deze toch 5000 man aan kan, maar het probleem is dat de zaal niet centraal genoeg ligt. Nu zie ik vooral uit naar de Kokorico.

groetjes,

Jean

Frag1ty

Legacy Member
Dj-DC zei:
Huur een tent. Da kunde helemaal inrichten zoals ge zelf wilt en er kan zeker 5000 man in.

Een tent ziet er nooit zo stijlvol uit als een mooie discotheek. Een tent kan je gebruiken voor een groot evenement als sensation white te organiseren, maar voor een bal heb je een mooie zaal nodig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan