Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nonkel wulle zei:Das dan toch geene discotheek meer? Sportpaleis kan 12000 man binnen dacht ik?
bountty zei:In Oudenaarde is er een evenementenhal waar da ge met 1000 man kunt zitten, dus voor een fuifke is de capaciteit misschien 3000 man. Tzijn wel gewoon lege zalen, geen ingerichte discotheek ofzo. En er is ook geen vast personeel.
Evenementenhal De Qubus
Dj-DC zei:Huur een tent. Da kunde helemaal inrichten zoals ge zelf wilt en er kan zeker 5000 man in.
kisthechef zei:Als dit iets met Milk Inc te maken heeft, verhang ik mezelf.
*DeFees* zei:het sportpaleis?