Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

voor Furax moet ge het niet laten heReal zei:Verdorie Beerend, ik heb ERG veel interesse!
Het enige wat me nog een beetje tegenhoudt, is het feit dat ik je GEEN sympathieke persoon vind, en JE WEET GOED GENOEG WAAROM.
Alle gekheid op een stokje, voor 200euro zonder naald, met doos+handleiding erbij, en in PERFECTE staat zal ik hem (waarschijnlijk) wel nemen.
De garantie is reeds afgelopen neem ik aan?
Durf eens!Sabe zei:mmz een derde TT mss ? ^^
3 bstkes
mjah .... is nadenken ^^
daar komt hem toch laat mee af he, nu ge net uw synqs hebt gekochtBaBsie zei:hij is van beerend tot jij 200 euro's voor zijn neus legt!

same thought, same momentBastaspast zei:blijkbaar wil niemand die 'zaaaalige' bst'kes hebbe ... nu al naar 4de eigenaar op oeveel tijd ? 1 a 2 jaar max ?
TECHNICSSSSS8!!!!!!!!!!!!!
Beerend zei:Al moet ik mij daarvoor doodsparen / werken. Ik zit waarschijnlijk ook een tijdje zonder tt dan, maar dat heb ik er voor over. Het is nu al bijna een jaar bezig dat ik ze wil hebben, ben 't beu en ik ga ze mij gewoon kopen.QUOTE]
VOILA , that's the right spirit!
gl émogen ze er rap staan
![]()
gaat gij daar nog ene tweede bijkopen? want zo 1x superoem en ne hq30 werkt toch ook nieReal zei:Ok, nu op één of andere manier 200euro verdienen op 2 weken.![]()