bandarlog
Legacy Member
Ok, uwe hardcore is't enige dat ik durf opzetten. Neemt niet weg da'k da genre echt niet goed vind. MAAR da van u kan er altijd wel door omdat er verstand achter zit 
Tis weer dik ok, maar één klein opmerkingske: het mag dan wrsch niet clippen, maar op ne pa gaan die snares en later hoge distorted kicks wel derover zijn. Die gaan de compressor te hard doen werken bij een niet gemasterde versie (vermoed ik).

Tis weer dik ok, maar één klein opmerkingske: het mag dan wrsch niet clippen, maar op ne pa gaan die snares en later hoge distorted kicks wel derover zijn. Die gaan de compressor te hard doen werken bij een niet gemasterde versie (vermoed ik).
