Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

super-styler

Legacy Member
Also there, 5 euro is echt niks en nu blijkt plots dat men vriendin een duoticket heeft gewonnen via TMF ^^ gratis binne :woohoo:

Fraa

Legacy Member
jup, voor de 7de keer op rij aanwezig ;)
't zal wel weer cava zijn denk'k, veel pubers... ma na nen tijd valt't nie meer op ;)

Greetzzz

Fraa

Legacy Member
nie slecht, nie slecht...
Heb me vooral tijdens Level Jay & Lektroluv geamuseerd... Al viel Discobar Galaxie ook wel te pruimen, enkele vette classics gehoord ;)

Al bij al, weer't zelfde als elk jaar. Téveel volk, téveel pubers & mjah... waar er nooit téveel aan kan zijn... VROUWEN! :D of laten we maar "meisjes" zeggen... Ge moet oppassen tegenwoordig ;)

Enig minpunt: WC's! Da kan toch echt wel beter... Nujah, misschien ook door't feit da dit jaar gelijk 30% meer volk aanwezig was... Maar toch, zoiets moet ge zien aankomen vind ik :)

Greetzzz

Pred

Legacy Member
hehe , die jeugd van tegenwoordig met hun hardcore gabberplaat was wel lachen , ziet ge ze rond u allemaal hakken :)

Wa wast eerste nr dat de Heideroosjes eigenlijk ???? Ben mij aant afvragen met wa die begonnen maar ik kan er nie opkomen, was een redelijk agressief nr.

Vive la fete , goeie child in time cover !!! de rest viel ook wel mee

discoobaaar galaxie was ook wel fun

die dancehall das mich toch saaie muziek man, ksnap nie dat daar zoveel volk zo wild van is want kheb daar niks gehoord wat ietwat "spannend" zou kunnen zijn, eerder muzak vind ik da, ma bon :).

Hondengans

Legacy Member
De Heideroosjes waren echt geweldig, Sjonnie & Anita blijft the best :)!

Timmie

Legacy Member
dr. lektroluv was zalig :)

hele tijd voor op het kleine podium gestaan

Project Zero

Legacy Member
Het was echt sweet gisteren! :)
Lektroluv, discobar galaxie, level jay, jack de marseille, vive la fete: ze waren allemaal kickass :p

Wat'k minder vond was het veeeeeele volk! Tegen het einde viel dat een stuk beter mee maar toch :)
Toiletten waren op sommige momenten een fucking hell om binnen te geraken, dus heb'k maar in een beker gezeikt aan de kant van de dancehall :D

Over't algemeen wel geslaagd feesje; enkel was het spijtig dat het geluid bij discobar galaxie op sommige momenten echt ferm stil stond :x

Timmie

Legacy Member
Osi` zei:
Rofl, ik stond ook helemaal vanvoor, maar net niet op het podium :p Edde ne langharige gezien met een bruine hemd ^^
Ik heb niet direct gelet op langharige jongens eerlijk gezegd :D

Mja, probly heb ik u wel gezien zonder het te beseffen.

Zero Grav

Legacy Member
Dat was nu eens echt een zalig feest. Zo zouden ze gewoon allemaal moeten zijn. De helft van de tijd wist ik natuurlijk weer niet waar ik nu eigenlijk uithing maar kom, de muziek was altijd top. ^^

Eindelijk weet ik nu ook eens hoe het voelt om te gaan moshen. :p De Heideroosjes vond ik echt magnifique maar vermoeiend, supervermoeiend. En toen begon de avond nog maar.

Ik begreep wel niet, zoals Project Zero, waarom de muziek in de Mainstage zo ongelooflijk stil stond. :s Maar de lichtinstallatie was wel zalig.

Over het algemeen vond ik het beter op Dance Hall, daar stond gewoon iedereen te dansen en de muziek goed luid, had iets weg van de Boiler Room op Pukkelpop. Mainstage eerder iets van de .. Mainstage op pkp waar het er rustiger aan toe ging.

Discobar Galaxie was echt goed, de muziek die ze draaiden was super, behalve dan dat één spaans liedje ofzo op het einde. :s *wtf* Maar DnB, Gouwe Ouwes, Tiga, wat was het nog allemaal, ALLES hadden ze bij. En dan alle cd-spelers naar de kloten op ene na. :') Gewoon cd'tje na cd'tje aan het opleggen omdat ze niks meer konden mixen. :D

Lektroluv vond ik ook zalig, 'k had wel niet door dat hij aan het draaien was maar kom. :D Kon je echt op blijven gaan.. En gaan.. En gaan.

Volgend jaar wil ik zéker teruggaan, zo zouden alle fuiven moeten zijn.

Volk op zich stoorde mij helemaal niet, ge geraakte er gemakkelijk door en ben meerdere keren alleen drinken gaan halen waarop ik direct iedereen terugvond.

Mij kan je trouwens wel gespot hebben als je op een T-shirt van Orgasm Donor gelet hebt.

Verivalta

Legacy Member
meer achter mensen lopen zoeken als wat anders maar twas wel gezellig
wel nie veel muziek gehoord :)
ook nog 7 drankbonnekes gehad van een vriendelijk meisje dat doorging mwaha >:]

mandarijn

Legacy Member
Pred zei:
Wa wast eerste nr dat de Heideroosjes eigenlijk ???? Ben mij aant afvragen met wa die begonnen maar ik kan er nie opkomen, was een redelijk agressief nr.
Val maar dood als'k mij niet vergis...
Ik heb ze wel eens beter gezien overigens... Beste keer was nogaltijd zoveel jaar terug in dezelfde zaal op goede vrijdag, "hello my name is jezus" :') met zo'n kerel op een kruis door de zaal. Dàt waren nog eens tijden :D

Pred

Legacy Member
haja da wast !

ze moeten eens allemaal oude nrs spelen, die vind ik meestal beter.

alexii

Legacy Member
Ik heb zo marginaal zitten doen bij de Heideroosjes, domme punkrock.

Ow en Viva La Fête is kutter dan kut.

Zero Grav

Legacy Member
Nuja Alexii, je krijgt vooraf een affiche van welke artiesten er gaan komen, niemand verplicht je om er dan naar te gaan kijken. :wtf:
En als je er enkel naar gaat kijken om ze dan later slecht te noemen dan is er gewoon iets grondig mis. :unsure:

alexii

Legacy Member
Zero Grav zei:
Nuja Alexii, je krijgt vooraf een affiche van welke artiesten er gaan komen, niemand verplicht je om er dan naar te gaan kijken. :wtf:
En als je er enkel naar gaat kijken om ze dan later slecht te noemen dan is er gewoon iets grondig mis. :unsure:
Ik wou zien of het iets was, blijkbaar niet. :)

Tuninboy

Legacy Member
Yo
Welk liedje had discobar Galaxy gedraait met I Like To Move It?
vond het zo een schijf :)
Merci


Ps waar staan eigelijk die foto's ? heb eens op google gekeken en heb paar pagina's gevond maar nie echt de moeite :)
Merci

Hellrabbit

Legacy Member
Pred zei:
haja da wast !

ze moeten eens allemaal oude nrs spelen, die vind ik meestal beter.


over het algemeen kan je dan ook stellen dat de Heideroosjes na Schizo ZWAAR bergaf zijn gegaan (mijn aandacht niet meer waardig ;))

van hun werk daarvoor ben ik dan wel weer zwaar fan (Kung-Fu en Fifi:love: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan