spectrious
Legacy Member
Oh, ik heb er redelijk veel.
- Aangezien ik geen radio beluister ben ik wel geabonneerd op de afrekening van stubru. Dus dat volg ik nog.
- One more thing Apple nieuws en discussies. Beste podcast
.
- Hi, My name is mark: Podcast van de bassist van oa Blink 182. Hij interviewde onbekende groepjes en deelde hun muziek mee via podcast. Zo heb i kwel paar coole bands ontdekt. Maar ik denk dat hij gestopt is. de feed toont al een maand geen nieuwe meer aan.
Mijn mening: Handig! Er zou een TNG podcast moeten zijn voor mensen die o pde trein zitten en de frontpage in een week ofzo al niet meer gezien hebben. Discussies, discussies , discussies.
- Aangezien ik geen radio beluister ben ik wel geabonneerd op de afrekening van stubru. Dus dat volg ik nog.
- One more thing Apple nieuws en discussies. Beste podcast
.- Hi, My name is mark: Podcast van de bassist van oa Blink 182. Hij interviewde onbekende groepjes en deelde hun muziek mee via podcast. Zo heb i kwel paar coole bands ontdekt. Maar ik denk dat hij gestopt is. de feed toont al een maand geen nieuwe meer aan.
Mijn mening: Handig! Er zou een TNG podcast moeten zijn voor mensen die o pde trein zitten en de frontpage in een week ofzo al niet meer gezien hebben. Discussies, discussies , discussies.