Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baloo

Legacy Member
Kga een beter review schrijven als ik meer tijd heb.

Nu zeg ik vlug dit :

Meer drums !!!
Meer drums geven meer drive , eq ze hoog en zuiver .

Bram

AsparraguZ

Legacy Member
klinkt al nie slecht vinnek

kzou er aan verder werke en kdenk ook da nog een geflashte drumlijn nie slegt zou klinke.;)

der zitte goej synths tusse , lekker diep en crunchy ma die van die melo en arpergio klinke naar mijn zin wa te proper ..maja tis gewoon ne stijl.

over eqing kannek niks zegge want ik zit ier me een belachelek slechte kutgeluidskaart en boxe:)

kben benieuwd oe dat klinkt alst af is
groeten

Thorens

Legacy Member
Hmmm.

Nice try, echt waar. Het klinkt al heel goed maar het klinkt naar mijn zin allemaal nog een beetje te lang te dof, pas na 2:10 klinkt het echt helemaal zoals ik had gehoopt, zij het dan een beetje ... flets? Mag nog wat meer diepgang in of, how shall I say this, het mag wat grootser zijn.

De switch naar de andere melodie rond 2:48 vind ik niet echt geslaagd. Dat kan iets beter. Verder vind ik het eigenlijk een geslaagd nummer, chapeau!

Bastaspast

Legacy Member
hmm ik ben niet zo impressed, klinkt allemaal wa te dof, diep, beetje rommelig vink zelfs? .... kwee ni, kvin de synth ook mja neigen naar trance kant, kan er mis in zitte ... ni dat je naar mijn commentaar moet luisteren, kben ook ni 100% thuis in goa/psytrance ... maar, ik heb liever wat anders als ik nor goa luister

Dj Aero

Legacy Member
ik vind veel sounds eel proffesionel klinken hoewel het soms wel wat gefilterd mag worden, het is veel dof. de fills vind ik momenteel wat braafjes... heel het geheel mag zelfs wat meer freaky elementen krijgen. de synth vind ik iets te trancy, net als de synth... er zou wat meer geslide moeten worden zowa freaky noten ertussen zwieren... de rest zijn er mooie ideeen en fills in vind ik. de diepe melodie verpest het psychedelic gevoel wel redelijk hard maar toch mooie sound... ik mis ook momenten waar zo enkel de kick ploft, die hat loopt er te veel over

j-nox

Legacy Member
kvind dat goed begint, maar zijn energie vrij snel verliest. misschien ergens toch in 3/4 van de track voor een ontploffing zorgen en die hit hat een ander ritme geven.de snare misschien wat meer reverb en niet zo dof laten klinken ik ben zelf totaal geen prof ofzo, maar ik denk als je dit doet dat het misschien beter overkomt

grtz
jonathan

skatermathijs

Legacy Member
Srry dak et zo cruw moe zeggen hé, mo tis lik star wars!

bandarlog

Legacy Member
skatermathijs zei:
Srry dak et zo cruw moe zeggen hé, mo tis lik star wars!

En nu in't nederlands...?

lik Star Wars, ok... Bedoel je Star Warz (de fuif)? Of bedoel je Star Wars de film? In da geval: toon mij één nummer die in die film wordt gebruikt dat nog maar in de verste verte op dit nummer trekt. Of bedoel je Star Wars het pc-spelletje? Die nummers ken ik niet maar zou mij verbazen...

Of wou je je gewoon interessant maken met één of ander vreemd zinneke zonder veel context omdat je als skater niet van electronische muziek houdt en er eigenlijk ook totaal niks zinnigs over kan zeggen en het aldus maar met Star Wars begint te vergelijken? :scream:

friggelke

Legacy Member
mja sorry voor te zegge ma kvind et meer trance dan goa :)
Leads zijn veel te trancy. Der moeten veel meer organic sounds tusse zitte enzo. Ma kvind uw nummer op zicht wel goed :)

friggelke

Legacy Member
kan ook omgekeerd :). Dat uw leads een zodanig percusionele drive hebben, dat ze het nummer volledig opzwepen. Er zijn genoeg goaplaten met weinig of zonder hihats :)

Leto

Legacy Member
Niet slecht, maar mixes tussen goa trance en gewone trance boeien me niet echt, geef mij maar de goeie goa beats en typische klanken :)
In ieder geval respect want ik krijg er niks beter uit dat op goa gelijkt ;)

DiDoria

Legacy Member
AsparraguZ zei:
klinkt al nie slecht vinnek

kzou er aan verder werke en kdenk ook da nog een geflashte drumlijn nie slegt zou klinke.;)

der zitte goej synths tusse , lekker diep en crunchy ma die van die melo en arpergio klinke naar mijn zin wa te proper ..maja tis gewoon ne stijl.

over eqing kannek niks zegge want ik zit ier me een belachelek slechte kutgeluidskaart en boxe:)

kben benieuwd oe dat klinkt alst af is
groeten

laat me toe te zeggen AsparraguZ :bow: --> beste trance ooit man :niceone:

Baloo

Legacy Member
Sorry mein , totally forgot it .

Zoals ik zei moogde hihats gebruiken , die geven idd zoals je al zei heel veel dirve aan je nummer !

Overall zeer goede sequencie , erg goed.
Kvind uw leads die zo omhoog gaan en terug naar beneden geniaal ,
omda da u echt meeneemt in de track.

Kick zit goed , basslijn mag iets luider , niet veel.
Ondanks dat ik weet dat een goa basslijn 1 van de moelijkste obstakels zijn in produceland , heb je een hele goede job geleverd.

Qua dofheid , dat komt omdat er weinig hoge frequencies inzitten ,
die worden geleverd door de HI hatts , maar die zitten er nog niet in dus da speelt een grote rol.

Mastering is goed tot zeer goed , basslijn mag er iets meer uitkomen
En mid zou ik IETS bijgeven , niet teveel , om dat de mid range de synth drive bevat.

Uw climax vindk echt vet , maar iets te trance om goa te zijn.
Probeer alles op zowat hetzelfde te EQ ´en , dan gade meer de goa mastering toer op , en wordt het trancy effect weggefilterd.

Veel LP filters gebruiken in het lage gedeelte van de synths,
goa zit vol met filteringen.

Goed werk man ,
Nog nen deftigen intro en outro en ge hebt weer een schijf erbij.

Menig groet,
Bram
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan