Dj Aero
Legacy Member
u piano heeft effect nodig. u bass zou ook vetter zijn mits een klein tikje reverb. drums te eenvoudig, kick vind ik goed, ik hoor iet aan u bass, af en toe klinktem raar. zouek zowiezo veranderen. eeeft vele afwisseling nodig. die synthstring is slecht vind ik.
het kan mij ni echt bekoren buiten u basic drumloopje vind ik ni slecht maar te simpel
het kan mij ni echt bekoren buiten u basic drumloopje vind ik ni slecht maar te simpel