Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Brek, zéker Koushik 's checken dan :) Heeft zelf 'n gratis album dat'k hier staan heb, 'Beep Tape'. Wel redelijk onorganised.. hehe.
En voor de rest approved zijn lijstje zeker.

shiftyke

Legacy Member
Skyscraper zei:
Brek, zéker Koushik 's checken dan :) Heeft zelf 'n gratis album dat'k hier staan heb, 'Beep Tape'. Wel redelijk onorganised.. hehe.
En voor de rest approved zijn lijstje zeker.

Beep tape is nu niet meer offcieel gratis, was maar voor een week :p

Skyscraper

Legacy Member
Ah ok ^^ Mja blij dat'k 't legaal heb dan. Wel vreemde cd, 'k vind 't wel wijs om eens gans te laten afspelen.. maar echt samen hangt 't niet éh ^^

Skyscraper

Legacy Member
Wie had hier die complete motown box? Shift? Waar hebt ge die gekocht? Lijkt mij wel 'n zalige kerstcadeau :D

EDIT: verkopen ze die ook niet in vinyl?

shiftyke

Legacy Member
Skyscraper zei:
Wie had hier die complete motown box? Shift? Waar hebt ge die gekocht? Lijkt mij wel 'n zalige kerstcadeau :D

EDIT: verkopen ze die ook niet in vinyl?

mediamarkt ;)

Er is een soort motown boxset op vinyl maar niet dezelfde als dat huisje, die worden in volumes uitgebracht en kosten heel veel geld :p

Approved

Legacy Member
ik heb nog zo'n oude motown dubbel LP van mijn ouders

enige wat goed was dat ertussen zat lol

Approved

Legacy Member
Inderdaad. :love:

Tussen Licht en Lucht is voor mij ook het beste wat die Nederhop toestand dinges te bieden heeft. Zalig album.

shiftyke

Legacy Member
Skyscraper zei:
Welke?

Dees zou'k mss nog kopen.
Tamla motown vier vynil lps in box uit 1973 orig u aangeboden > Platen - 33 toeren > Muziek en instrumenten > kapaza.be
Staan wel wa wijze tracks op. Hij vraagt 10 euro, vind 'k wel wa veel voor zo'n oude verzamelbox..

Ik ben nu een lijstje van oude soul/jazz/funk aan het opstellen en dan ga ik crate diggen :D

Heb een goed winkeltje in A'pen gevonden waar ze lekker gerief hebben en daar ga ik zeker mijn goesting vinden :D

Vooral Marvin Gaye - What's going on en Ain't No mountain High Enough van Diana Ross MOET ik hebben !

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik ben nu een lijstje van oude soul/jazz/funk aan het opstellen en dan ga ik crate diggen :D

Heb een goed winkeltje in A'pen gevonden waar ze lekker gerief hebben en daar ga ik zeker mijn goesting vinden :D

Vooral Marvin Gaye - What's going on en Ain't No mountain High Enough van Diana Ross MOET ik hebben !

Goe idee! Als ge 's in Gent wilt diggen lemme know éh.

Lately ben'k echt into pete philly & perquisite, echt miljaar. Need to get the mindstate LP :music:

shiftyke

Legacy Member
Gaat er iemand nr Petrol 501? Dio, Flinke, Namen, Zwart licht , dan nen hoop d'n'b en Lefto :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan