Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:ik hoop dat die cover om te lachen was hoor
Was er een vinyl versie plus single van A Strange.... ?



shiftyke zei:even if it is so, klinkt wel niet echt Dilla-achtig...
Maar ik zal u maar geloven e![]()


Afficial_Nastee zei:Zijn er hier fans van Necro en de hele Psycho Logical clique aanwezig? Zij hebben het afgelopen decennium toch de meest dope Hip-Hop gebracht in my opinion....
, ma slaine is er bij