Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Beerend zei:
M'n hele rugzak is deze morgen wel uit de (patrouille)tent gepikt, terwijl ik aan het slapen was. Met lenzen en bril alleen al meer dan €400 kwijt. + GSM, portefeuille en m'n typhoon en fakkelteit-shirts. Lenzen en bril is nog het ergste, eikel gooit da wss gewoon in de vuilbak, terwijl k hier nieuw kan betalen en geen klote zie.

Damn, dat is echt klote man. Ik hoop dat de dief onder een bus loopt, vuil honden.

Pitter

Legacy Member
ja ken het gevoel, op dour mn portefeuille geript, met alles in. dan moet ge uw rijbewijs terug gaan halen, uwe pas, buzzy pas, schoolpas. miserie

Brick Top

Legacy Member
Moest mij zoiets overkomen, dat zou echt gans mijn festival verneuken.

Pitter

Legacy Member
da was ook :p, heb toen nog van mij afgezet tot het einde van de avond. ma de dag erna wou ik zo snel mogelijk na huis

Brick Top

Legacy Member
Ja, spullen van iemand anders pikken... Ik kan mij daar zo kwaad in maken hé. Niet dat ik heilig ben maar ik zou never nooit aan iemand anders zijn materiaal zitten, ik vind dat echt zo laag... En dan niet alleen het materiële aspect maar in veel gevallen verpest je gewoon iemand zijn festival. Terwijl dat voor velen toch dé party van 't jaar zou moeten zijn.

Heb toch ook al serieus wat festivallen (festivallen?) gedaan maar gelukkig nog nooit iets gestolen. Op Dour hebben ze wel ne keer in ons tent gezeten maar toen hebben ze vreemd genoeg niks gepikt.

shiftyke

Legacy Member
Na dour had ik het ook zitten en gans dour kon voor mij ook even de pot op, ook al had ik me ongelooflijk goed geamuseerd, geld, gsm en waardevolle RATM-shirt weg en ik was een week pissed :(

Brick Top

Legacy Member
Eerlijk is eerlijk, op Dour stikt het ook echt wel van de marginalen. Op elk festival heb je 'soort' maar op Dour zijn ze echt wel uitdrukkelijk present.

Vlees

Legacy Member
Brick Top zei:
Eerlijk is eerlijk, op Dour stikt het ook echt wel van de marginalen. Op elk festival heb je 'soort' maar op Dour zijn ze echt wel uitdrukkelijk present.

wat wil je, 't is in de walen

Illcat

Legacy Member
Brick Top zei:
Eerlijk is eerlijk, op Dour stikt het ook echt wel van de marginalen. Op elk festival heb je 'soort' maar op Dour zijn ze echt wel uitdrukkelijk present.

Tgoh, da vind'k toch wel wa overdreven ma kom.

Op Dour hebben wij niks van diefstal ofzo gemerkt, allez wij persoonlijk toch nie, vrienden van ons daarin tegen...

Die dieven vanop Dour waren naar't schijnt 2 meiskes die echt random tenten gingen gaan opensnijden en alles dat ietwat waardevol was meepikten.

shiftyke

Legacy Member
wel het probleem van dour is de mentaliteit, iedereen denkt dat Dour 4 dagen anarchie is, terwijl het eigelijk een festival als een ander is. Vele denken gewoon enkel aan hun eigen

mtm

Legacy Member
wikipedia spreekt van een nieuw a tribe called quest album in 2010.. iemand nog iets over gelezen? want als ik der wa info over zoek vind ik niet direct iets

Approved

Legacy Member
Het eninge wat ik eens gelezen heb was van een reunie voor op Rock The Bells.. verder weet ik er niets van

wimpie5001

Legacy Member
Beerend zei:
M'n hele rugzak is deze morgen wel uit de (patrouille)tent gepikt, terwijl ik aan het slapen was. Met lenzen en bril alleen al meer dan €400 kwijt. + GSM, portefeuille en m'n typhoon en fakkelteit-shirts. Lenzen en bril is nog het ergste, eikel gooit da wss gewoon in de vuilbak, terwijl k hier nieuw kan betalen en geen klote zie.

op dour ook wa kakkerij gehad.
We stonden met een 8-tal tenten in een kring,
1ste avond 2 tenten kapot gesneden en dingen uit gestolen, 2e avond 3 andere tenten en avond daarna weer 2 andere. Op zich was er niks waardevols gestolen (pak zelf altijd alles van waarde mee naar de wei) maar het blijft zwaar kut.
Alleen al omdat ze het ook leuk vinden om je tent open te snijden..

Als dit dan nog gebeurt terwijl je zelf in je tent ligt is het zeker gescheten.

Ik ga wel niet akkoord met de margi's@dour theorie, heb het ook al op werchter en pukkelpop meegemaakt..

Approved

Legacy Member
nieuwe EP van Blue Scholars..

vind hem maar zwak though, zeker ivm het prachtige Bayani :(

Bud

Legacy Member
Staat hier ook te wachten om gecheckt te worden maar zit stevig achter door kamp en vakantiejob >_<

Slaughterhouse album is echt wel topper en beluisteren waard (ook al staat Joe Budden erop :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan