Archief - De grootste concerten-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prometheus03

Legacy Member
ook de vroegere concerten van pink floyd bevatten al enorm veel licht en andere effecten, in die tour ervoor was er en moment waarbij vanaf de geluidstoren over een kabel een man in ben naar t podium vloog..

beide optedens horen voor mij wel bij t beste wat ik ooit gezien heb
fragment uit eerdere tour geef je ook een indruk van de licht effecten en beelden
YouTube - Pink Floyd - Dogs Of War (Live)

Brick Top

Legacy Member
Ik ben totaal geen Iron Maiden fan maar dat optreden in Rio is idd... EPIC!

Delirium

Legacy Member

grinshu

Legacy Member
alles van pink floyd <3

die U2 dvd van ierland, in da kasteel is ook best machtig

Lobmans

Legacy Member
Jack Malibu zei:
U2 - Where the streets have no name
Vanop Zoo Tv in Sydney 1992 :love:

YouTube - U2 - Running To Stand Still & Where The Streets Have No Name (Zoo TV Live From Sydney)

(vanaf 4 mins zoude zo kunnen zeggen. maar den overgang van running to stand still naar streets is zo subliem dat gans het geheel nog 1000 keer beter is)

Dat is idd een overgang waar menig dj nog iets van kan leren :p
De overgang van 'All I Want Is You' naar Streets vanop Slane Castle in 2001 blijft ook nog steeds legendarisch! Alhoewel ik Where The Streets Have No Name opzich niet een van de betere U2-nummers vind, is het live daarentegen toch telkens wel een van de hoogtepunten: Die intro, de gitaar van The Edge die begint, om vervolgens het nummer even later volledig los te laten barsten terwijl alle lichten die aanfloepen en iedereen die uit z'n dak gaat. Blijft telkens KICKEN! :) (nuja eigenlijk zijn bijna alle U2-nummers ideaal om menigte uit z'n dak te laten gaan)

JackM

Legacy Member
Lobmans zei:
Dat is idd een overgang waar menig dj nog iets van kan leren :p
De overgang van 'All I Want Is You' naar Streets vanop Slane Castle in 2001 blijft ook nog steeds legendarisch! Alhoewel ik Where The Streets Have No Name opzich niet een van de betere U2-nummers vind, is het live daarentegen toch telkens wel een van de hoogtepunten: Die intro, de gitaar van The Edge die begint, om vervolgens het nummer even later volledig los te laten barsten terwijl alle lichten die aanfloepen en iedereen die uit z'n dak gaat. Blijft telkens KICKEN! :) (nuja eigenlijk zijn bijna alle U2-nummers ideaal om menigte uit z'n dak te laten gaan)

Idd, maar pak daar nog es zoo tv bij en ge hebt :love::music::woohoo:

ZooTV was sowieso al een van de beste concertreeksen aller tijden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan