Dat is idd een overgang waar menig dj nog iets van kan leren

De overgang van 'All I Want Is You' naar Streets vanop
Slane Castle in 2001 blijft ook nog steeds legendarisch! Alhoewel ik Where The Streets Have No Name opzich niet een van de betere U2-nummers vind, is het live daarentegen toch telkens wel een van de hoogtepunten: Die intro, de gitaar van The Edge die begint, om vervolgens het nummer even later volledig los te laten barsten terwijl alle lichten die aanfloepen en iedereen die uit z'n dak gaat. Blijft telkens KICKEN!

(nuja eigenlijk zijn bijna alle U2-nummers ideaal om menigte uit z'n dak te laten gaan)