Vette Hoop
Legacy Member
Iedereen op dit deel van het forum weet dat dj-equipment enorm duur is. Men zou weliswaar kunnen zeggen dat grote merken op een arrogante manier hun aparatuur enorm duur houden in vergelijking met de functies van hun toestellen. Ik geef een voorbeeld: De nieuwe Pioneer CDJ-1000MK3. De functies van dit aparaat zijn relatief beperkt (geen draaiende platter, geen sampler,..).
Naar mijn mening zijn deze dure aparatuur meer een statussymbool, dan dat er echt kwaliteitsverschil te horen is van andere goedkopere merken.
Naar mijn mening zijn deze dure aparatuur meer een statussymbool, dan dat er echt kwaliteitsverschil te horen is van andere goedkopere merken.


