Jurgenv1
Legacy Member
heb de compilatie dvd van sensation white 2005 van belgië en de megamix in amsterdam, tijdens het laatste van belgië (DJ Elof dus) werd er dit gespeeld (beide van dezelfde liedje):
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=3STDO8UPM3D3W1XPNT2RQCDE8I
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=247IEWBL37X3M2ITVFEJ3TZ6SY
heb ook de set van elof op Sensation white belgie maart dat stukje komt er niet in voor, dus deze werd wellicht bij het filmpje toegevoegd
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=3STDO8UPM3D3W1XPNT2RQCDE8I
http://s49.yousendit.com/d.aspx?id=247IEWBL37X3M2ITVFEJ3TZ6SY
heb ook de set van elof op Sensation white belgie maart dat stukje komt er niet in voor, dus deze werd wellicht bij het filmpje toegevoegd

