Radjejie
Legacy Member
Ik ga heel vaag zijn, ik weet het. Ik zoek een populair dance nummer van een goede 2-3 maanden geleden.
Het enigste dat ik zowat kan verstaan is het refrein (eigenlijk het enigste wat gezegd wordt). "A new star is born" ofzoiets, en daar ben ik ook niet echt zeker van. Het is een echt dance nummer à la de tegenwoordige Sunblock of Hi-Tack. Het is in ieder geval met star, rising of fall.
Bij voorbaat dank.
Het enigste dat ik zowat kan verstaan is het refrein (eigenlijk het enigste wat gezegd wordt). "A new star is born" ofzoiets, en daar ben ik ook niet echt zeker van. Het is een echt dance nummer à la de tegenwoordige Sunblock of Hi-Tack. Het is in ieder geval met star, rising of fall.
Bij voorbaat dank.
