Archief - [dance] Goodbye My Lover Remix

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

encycloop

Legacy Member
Jow iedereen

ik zal al direct zeggen dat ge niet heel veel moet verwachten. Ik ben geen 'producer' zoals velen hier die hier bijna commerciele songs op het forum posten. Ik maak gewoon maar wat 'muziek' voor het plezier als ik tijd heb en wou nu ook eens iets posten :)

Dit is dus een remixje geprobeerd van 'Goodbye My Lover' van James Blunt. Ik gebruik er FL 3 voor en eignelijk geen extra vst's e.a. want ik weet echt nie goe hoe het allemaal te gebruiken :eek: ...

link: http://studwww.ugent.be/~phelinck/James Blunt - Goodbye My Lover (Remix).mp3

Grtz,
- Encycloop -

SupradynE

Legacy Member
omdat er ni veel commentaar is zal ik maar ff iets posten:

Kvind de originele versie al vrij schoon,en dit mag er ook wel wezen!

Tis vrij aangenaam om naar te luisteren,simpel gemaakt,ma staat hier van deze morgen wel vrij veel op :)

(over muziek-technieken kan ik nix zeggen,omdak er nix van ken :p)

cooly

Legacy Member
Kvind nie slecht,alleen mss afmixing die wat beter moet,maar daar ga ik niets over zeggen aangezien ik het zelf niet kan ;)

PBO

Legacy Member
Niet echt men ding dit, maar desondanks mag het er wel wezen :)

zoals cooly al zei: er moet nog wat worden afgemixt, maar ge zei zelf dat ge het maar ff voor de fun had gemaakt, dus dat speelt dan niet echt rol ;)

Voor de rest is het feitenlijk nog wel aangenaam om naar te luisteren.

Binum

Legacy Member
Er worden vaak covers/remixes gemaakt van goeie nummers.
Wat jou bezielde om een remix te maken van een zeiknummer zal ik nooit begrijpen.

encycloop

Legacy Member
weet eigenljk ook nie waarom ik hiervoor gekozen heb hoor, is ook mijn soort muziek niet hoor maar was gewoon makkelijk denk ik :P
Maar zal in vervolg mss beter nummer nemen ;-)

En zoals PBO zei : de gustibus et coloribus non disputandum!

Bastaspast

Legacy Member
meen je dit nu ? toen ik die stem hoorde ging ik wel ff van: omfg ?
zo versneld, kom, kmoe zegge tis wel nog deftig versneld (alé in de maat dan)

die snares passe er ni onder, de kick is veel te onduidelijk, zit nogal diep, past ni in de compositie .. de synth die er in komt is (op 1 minuut) is veel te licht, is niet breed genoeg, klinkt wa plastiekerig ...

den de trance synth in de break ... is ook ni echt geslaagd... kwee ni ja

uw piano bg chores zen veel te dof, ook de stem staat te stil ... mja nee , kzou zegge, werk aan de winkel, ...

maarja ! oefening baart kunst !

TRFluffy

Legacy Member
omg die kick... die stem... neh... ga op zoek naar vst's en leer ermee werken... echt :s

Bad Religion

Legacy Member
het origineel is veel te mooi en dan maak je er dit van :'(

Dj Aero

Legacy Member
ik ken het origineel ni

de stem is wel verneukt door wa ge er ook hebt opgezet. dit is niet een stem waar ge een dance remix van moet maken denk ik. tis allemaal standaard fruity loops en ik standaard fruity loops =/= deftig werk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan