Mr.Bieverz
Legacy Member
Juw,
Ik zit nu al enkele jaren met een deuntje in mijn hoofd van een nr'tje waarvan ik enkel de omschrijving van het videoclip kan geven.
In de video clip reed een eskimo rondt op de noordpool in een crémeglacewagen.
Verder kan ik er bij vertellen dat het melodietje constant herhaalt.
En dat het ongeveer 4a8 jaar geleden is uitgekomen ongeveer.
Ik weet dat er weinig kans is dat iemand weet wat het is,
maar kon het toch maar proberen he
.
Dus manne helpt alsteblieft dak da deuntje uit menne kop kan krijggen
Ik zit nu al enkele jaren met een deuntje in mijn hoofd van een nr'tje waarvan ik enkel de omschrijving van het videoclip kan geven.
In de video clip reed een eskimo rondt op de noordpool in een crémeglacewagen.
Verder kan ik er bij vertellen dat het melodietje constant herhaalt.
En dat het ongeveer 4a8 jaar geleden is uitgekomen ongeveer.
Ik weet dat er weinig kans is dat iemand weet wat het is,
maar kon het toch maar proberen he
.Dus manne helpt alsteblieft dak da deuntje uit menne kop kan krijggen
