Lama`NiFkE
Legacy Member
Hoi,
Ik heb mij hier een Hercules Dj Control Mp3 liggen die via usb op pc aangesloten wordt ( foto hier)
m'n koptelefoon is een logitech premium stereo headset ( foto hier ) (in config die microfoon komt van mijn headset)
en mijn moederbord is een ABIT BE7-S met dus geluidskaart die er al inzit
foto zijkant hier
'k heb hier zo'n tybotech 5.1 aanhangen: foto hier
mijn configuratie van ABIT BE7-S naar die tybotech is als volgt:
roze uitgang = microfoon
groene uitgang = sub/center
licht blauwe uitgang = rear L/R
zwarte uitgang = front L/R (DEZE KABEL ZIT NIET IN !! ALS IK DIE INSTEEK IS MIJN GELUID DOFFER EN HOOR IK ENKEL CENTER OF MSS NOG PAAR ANDERE BOXEN)
als ik nu mijn hercules dj control mp3 gebruik (dus met software virtual dj) dan zit er een functie op die console als ik knop indruk dat ik mijn liedje kan voorbeluisteren zoals het hoort te zijn, maar als ik dus mijn koptelefoon in het gaatje steek dat ik overheb (= gele uitgang) dan hoor ik er niets door..
Hoe kan ik maken dat ik kan voorbeluisteren
(sorry voor den lange uitleg maar graag een antwoord
)
Ik heb mij hier een Hercules Dj Control Mp3 liggen die via usb op pc aangesloten wordt ( foto hier)
m'n koptelefoon is een logitech premium stereo headset ( foto hier ) (in config die microfoon komt van mijn headset)
en mijn moederbord is een ABIT BE7-S met dus geluidskaart die er al inzit
foto zijkant hier
'k heb hier zo'n tybotech 5.1 aanhangen: foto hier
mijn configuratie van ABIT BE7-S naar die tybotech is als volgt:
roze uitgang = microfoon
groene uitgang = sub/center
licht blauwe uitgang = rear L/R
zwarte uitgang = front L/R (DEZE KABEL ZIT NIET IN !! ALS IK DIE INSTEEK IS MIJN GELUID DOFFER EN HOOR IK ENKEL CENTER OF MSS NOG PAAR ANDERE BOXEN)
als ik nu mijn hercules dj control mp3 gebruik (dus met software virtual dj) dan zit er een functie op die console als ik knop indruk dat ik mijn liedje kan voorbeluisteren zoals het hoort te zijn, maar als ik dus mijn koptelefoon in het gaatje steek dat ik overheb (= gele uitgang) dan hoor ik er niets door..
Hoe kan ik maken dat ik kan voorbeluisteren

(sorry voor den lange uitleg maar graag een antwoord
)
)
bij nen mp3 control nie.