MooNMaN
Legacy Member
beste muziekliefhebbers,
daarnet een fantastisch setje in de auto gehoord. 2 tracks die blijven plakken zijn in mijn achterhoofd. kweet niet precies welke dj het setje gedraaid heeft. ik weet enkel dat het van club two is en ergens in juni 2008 moet gedraaid zijn.
samples:
1) http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/club2_sample1.mp3
2) http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/club2_sample2.mp3
vooral die eerste vindk een übervette dansschijf. ^^
alvast bedankt voor de moeite!!!
daarnet een fantastisch setje in de auto gehoord. 2 tracks die blijven plakken zijn in mijn achterhoofd. kweet niet precies welke dj het setje gedraaid heeft. ik weet enkel dat het van club two is en ergens in juni 2008 moet gedraaid zijn.
samples:
1) http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/club2_sample1.mp3
2) http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/club2_sample2.mp3
vooral die eerste vindk een übervette dansschijf. ^^
alvast bedankt voor de moeite!!!