deathsythe
Legacy Member
hello
kheb een sampleke opgenomen uit de cirque in aalst afgelopen vrijdag gelofek,
Zippyshare.com - sample.mp3
tis zeer slechte kwaliteit, maar ik denk dat het toch herkenbaar zou zijn voor sommige -hoop ik alleszins-
het is precies zo wat een fragma - toca's miracle tune met wat anna grace / lasgo a-like geluid in.
alvast bedankt
kheb een sampleke opgenomen uit de cirque in aalst afgelopen vrijdag gelofek,
Zippyshare.com - sample.mp3
tis zeer slechte kwaliteit, maar ik denk dat het toch herkenbaar zou zijn voor sommige -hoop ik alleszins-
het is precies zo wat een fragma - toca's miracle tune met wat anna grace / lasgo a-like geluid in.
alvast bedankt
