Archief - Cdj800 Mk2 & Cdj1000 Mk3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
vettig

mss tegen deze zomer ...
2 * cdj 1000 mkIII + djm 800 :)
kwestie van een parade paardje in de verhuur te steken :)

DSK

Legacy Member
DjProbe zei:
vettig

mss tegen deze zomer ...
2 * cdj 1000 mkIII + djm 800 :)
kwestie van een parade paardje in de verhuur te steken :)

die zou ik er ook wel gerust willen bijhebben... maar de €€€'s blijven een probleem ;)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
ik zie ander goei nieuws, ne CDJ1000 MK2 aan ne kleinere prijs...

Maar ik heb toch voor denon gekozen :p

Anoniem09

Legacy Member
Is er al enige release date? Maat van mij wou binnen paar weken de CDJ 800 kopen, dus als deze MK2 niet veel duurder is zou het wel fijn zijn natuurlijk.

Flare'

Legacy Member
Geef mij toch nog maar altijd mijn CDX'en ze, mja wie ben ik hehe

nAois

Legacy Member
Dan koopte 5 maand geleden de cdj1000MK2 en dan komt der nu nen MK3 uit, kvind dat ze eigelijk zouden moeten doen dat ge uwen MK2 moogt inruilen voor nen MK3. Dat zou pas klantenservice zijn

ferre

Legacy Member
nAois zei:
Dan koopte 5 maand geleden de cdj1000MK2 en dan komt der nu nen MK3 uit, kvind dat ze eigelijk zouden moeten doen dat ge uwen MK2 moogt inruilen voor nen MK3. Dat zou pas klantenservice zijn


tjah, dat vind ik dus nonsens he. Als gij nen Renault Clio koopt en een paar maand daarna komt er een nieuwe versie van de Renault Clio uit gaat ge die toch ook ni inruilen e ?? ?

dikke zever imo

DjProbe

Legacy Member
nAois zei:
Dan koopte 5 maand geleden de cdj1000MK2 en dan komt der nu nen MK3 uit, kvind dat ze eigelijk zouden moeten doen dat ge uwen MK2 moogt inruilen voor nen MK3. Dat zou pas klantenservice zijn


lol ik wil mijnen djm 600 inwisselen tegen nen 800 :)
er zou mss een reductie programma mogen bestaan, zoals bij final scratch
maar als je dat eens goed uiterekend ... kost toch veel geld ze ..
zijt er maar zeker van da zoiets berekend is

TRFluffy

Legacy Member
kheb mijn cdj 800 iets meer dan een jaar... hopelijk passen ze tesamen naast elkaar alsk me zijn broertje koop...
em is veel bleker... spijtig, nuja:) em is "beter" ook eh... nuja :)

alleszins weet ik nu al welke cd speler er naast m'n 800 komt :)

(blijft de kostprijs 't zelfde?)

CFK

Legacy Member
vind de 800 er beter uitzien, maar die 1000 hadden ze beter qua design gelaten zoals hij was...
prijzen interesseren mij nog niet echt omdat'k ze toch niet rap ga binnenhalen :)

NinjaTune

Legacy Member
nAois zei:
Dan koopte 5 maand geleden de cdj1000MK2 en dan komt der nu nen MK3 uit, kvind dat ze eigelijk zouden moeten doen dat ge uwen MK2 moogt inruilen voor nen MK3. Dat zou pas klantenservice zijn

daar haal je weer een sterk punt van denon aan. Daar kan je gewoon heel de boel updaten. Want veel meer dan een mp3 functie is er ook niet bijgekomen op de MK3.

Dj-Marinus

Legacy Member
Wanneer is de Release date?? En wat gaan ze kosten?

Sta namelijk op het punt om mk2 aan te schaffen, als dan toch die mk3 komt wacht ik nog wel even.

ferre

Legacy Member
richtprijs
800mk2 : +-850€
1000mk3: +-1500€

ergens in april komen ze uit

GigaTexel

Legacy Member
ik zie nog altijd niet direct het verschil in functies (buiten memory card) tussen de 800 en 1000 reeks
zit da puur in degelijkheid ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan