Archief - Boxkes voor Ipod/MP3-speler

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blezz

Legacy Member
Goeienamiddag!

Het zit zo: mijn zuske sluit haar Ipod altij aan op ouw computerboxen van thuis. Nu zijn die een beetje dood die boxen. Vandaar dat ze nieuwe zoekt, en ze vroeg mij raad, doch ik wist niet welke raad ik haar moet geven.

Ipod heeft inderdaad zo "special made" dingskes, ma we weten nie ofda da hard genoeg gaat enzo. Da is dus de vereiste: het moet een voldoende volume hebben, nie te duur zijn en aansluitbaar op Ipod/mp3 speler (via aux dus meestal)

wie helpt? Thx!!

NinjaTune

Legacy Member
zo'n ipod docks zijn er van meerdere merken beschikbaar in de de mediamarkt. En da geeft idd serieus volume.

Thorens

Legacy Member
BlisteringByte zei:
da gaat hard genoeg, en heeft vet diepe bassen :D zoals we gewoon zijn van bose...
Vreemd, ik ben van Bose veel gewoon maar vet diepe bassen en stevig geluid niet. Lawaai, dat wel :p En veel te dure prijskaartjes ook.

ComputerVISTA

Legacy Member
Thorens zei:
Vreemd, ik ben van Bose veel gewoon maar vet diepe bassen en stevig geluid niet. Lawaai, dat wel :p En veel te dure prijskaartjes ook.


:rofl: idd dacht just hetzelfde te zeggen :D


Wat ik van bose gewent ben is een hoop peperdure livingplastiek!

spectrious

Legacy Member
Kzou idd eens kijken op de Apple site zelf en ze dan hier in media markt kopen ofzo.


Er zijn er zoveel!

spectrious

Legacy Member
computer xp zei:
:rofl: idd dacht just hetzelfde te zeggen :D


Wat ik van bose gewent ben is een hoop peperdure livingplastiek!
mijn pa heeft zich ooit eens laten verkopen aan zo'n 321 set van bose. Em nu super content, en ik weiger dat ding aan te zetten als ik tv kijk. Pfoeh.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik zou het eerder bij het groot huisvuil zetten en u pa is meenemen naar een deftige audio speciaalzaak. Hij zal zen ogen wel opentrekken en vooral oren als hij ziet wat hij voor hetzelfde geld kon krijgen.

Bose is imo voor mensen die gene verstand hebben van geluid en enkel kijken naar een merk omdat iedereen dat prestisieus merk kent. N/O jegens u pa natuurlijk!

Mechelaar

Legacy Member
Ik ben ook opzoek naar zo'n boxen als uw zus zoekt. maar die van apple vindek direct al redelijk duur.

BlisteringByte zei:
m'n vriendin heeft een bose ipod dock [ http://images.sharperimage.com/all/en/images/products/js317wht_pip.jpg ] en ik kan u zeggen, da gaat hard genoeg, en heeft vet diepe bassen :D zoals we gewoon zijn van bose...

van de prijs weet 'k niets,
+ uw ipod laadt ook nog eens op :D

kost bijvoorbeeld al tegen de €400 dachtek

PapaGanz

Legacy Member
Die onstage heb ik al gehoord, en vond ik eigenlijk niet echt goed om eerlijk te zijn.. Nogal schel
Die andere 2 nog niet gehoord :-)

Thorens

Legacy Member
K, maar design enzo, en aansluitbaarheid ofzo? Als het geen dock HOEFT te zijn, dan is de keus groot natuurlijk :)

PapaGanz

Legacy Member
computer xp zei:
N/O thorens maar dat ziet er me zo al van ver ene hoop plastic rommel uit hoor :x

Hang dat ding toch gewoon op je stereo? beter sound en je hoeft er geen extra dingen voor te kopen.

Dan gaat het portable aspect meteen de vuilbak in :p

ComputerVISTA

Legacy Member
En is zo een ding dan wel portable? Steekte da dan wel in uw sjakos?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan